Przetargi.pl
Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pt. „Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających usługi o wysokim poziomie dojrzałości” jest jednym z zadań projektu "E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020, działanie 3.1 „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”. Realizacja zadania ma zapewnić interoperacyjność z Geoportalem Powiatu Ostródzkiego, który był przedmiotem projektu realizowanego przez Powiat w perspektywie finansowej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 pn. „Zwiększenie zasobu geodezyjnego i kartograficznego Powiatu Ostródzkiego poprzez budowę systemu umożliwiającego świadczenie e-usług publicznych”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje rozbudowę Geoportalu Powiatu Ostródzkiego o kolejne e-usługi udostępniające dane zgromadzone w zaktualizowanych i dostosowanych do obowiązujących przepisów prawa zbiorach danych. W tym celu należy: 1) utworzyć e-usługi związane z udostępnieniem materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z wydaniem wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków; 2) rozbudować e-usługi związane z procesem obsługi wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych; 3) utworzyć e-usługi związane z obsługą rzeczoznawców; 4) utworzyć e-usługę związaną z geokodowaniem numeru osnowy geodezyjnej; 5) utworzyć e- usługi związane z koordynacją sieci uzbrojenia terenu; 6) utworzyć e-usługi związane z pozyskiwaniem atrybutów i geokodowaniem obiektów zgromadzonych w bazach danych przez administrację publiczną, branże i innych uprawnionych użytkowników. Zamówienie zostanie wykonane poprzez: • dostawę aplikacji rozbudowujących istniejący Geoportal o nowe funkcjonalności; • dostawę aplikacji realizujących poszczególne e-usługi. Zamawiający nie zakłada zmiany systemu back-office – STRATEG (EWMAPA, EWOPIS, OŚRODEK, REJCEN, BANK OSNÓW) oraz funkcjonującego Geoportalu Powiatu Ostródzkiego. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych, a także dostarczenie wszystkich niezbędnych modułów aplikacyjnych koniecznych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 2 i 3 zał. nr 4 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone oprogramowanie należy zainstalować na serwerach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych i/lub niepełnosprawnych: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż w terminie 10 dni roboczych po podpisaniu umowy i powinno trwać do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie miał obowiązek przedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy oraz po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego usługi. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionej osoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię i nazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego zatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) W przypadku zatrudniania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia jednej i tej samej osoby, dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. b i c, Wykonawca lub podwykonawca składa tylko raz, tj. nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy. 7) Za brak przedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 8) Wykonawca zwolniony będzie z zapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 7, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak takich osób zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, na którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniej trzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej. 5. Inne postanowienia: 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 8) W opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: Wykonywanie czynności w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach