Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
ul. Składowa
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
REGON: 16771100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 855 OLBIĘCIN – ZAKLIKÓW – STALOWA WOLA OD KM 9+034 DO KM 9+503,50, POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA WRAZ Z POSZERZENIEM PRAWEGO PASA RUCHU W MIEJSCOWOŚCI WĘGLINEK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres zamówienia obejmuje: a. oznakowanie miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, b. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, c. roboty ziemne, d. wykonanie podbudowy pod nawierzchnię chodników oraz zjazdów, e. ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, f. wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm oraz nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, g. roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych (mechaniczne plantowanie poboczy – pasa zieleni pomiędzy chodnikiem z jednią oraz humusowanie skarp z obsianiem pasa zieleni. h. Odtworzenie oznakowania pionowego oraz poziomego 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. b. zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem. c. zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF. Koszt sporządzenia inwentaryzacji Wykonawca winien wkalkulować w cenę oferty. d. wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. e. dysponowania jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SST i dokumentacją projektową, w terminie umownym. f. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. g. kierowania robotami objętymi Umową tak długo jak będzie to konieczne przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, który to przedmiar stanowi część pomocniczą w określeniu ilości robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Piotrawin
Dodano: 2024-03-20 - Budowa chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+477 przy drodze gminnej nr 107781L na ul. Młynarskiej w miejscowości Janowiec.
Dodano: 2023-12-18 - Budowa drogi dla pieszych w pasie drogi gminnej nr 109229L w miejscowości Nowy Bidaczów
Dodano: 2023-12-06 - Budowa drogi dla pieszych - przebudowa drogi gminnej Nr 101753L w Brzozowicy Małej
Dodano: 2023-12-02 - Remont drogi gminnej Nr 101762L w Grabowcu
Dodano: 2023-12-02 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1725L
Dodano: 2023-11-21 - Budowa chodnika przy drodze gminnej 105171L w m. Rozpłucie Drugie, gm. Ludwin
Dodano: 2023-11-15 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 101742L w Olszewnicy
Dodano: 2023-08-21 - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 107739L w miejscowości Klementowice
Dodano: 2023-07-21