Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 18+208,00 do km 24+238,00 (przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 22+161 do km 22+277 z drogą powiatową Nr 2574W Pasieki – Kunin od km 0+000 do km 0+100)

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Lokalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 297 602 621
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
    ul. Lokalna 2
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 297 602 621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 18+208,00 do km 24+238,00 (przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 22+161 do km 22+277 z drogą powiatową Nr 2574W Pasieki – Kunin od km 0+000 do km 0+100)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 18+208,00 do km 24+238,00 (przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 22+161 do km 22+277 z drogą powiatową Nr 2574W Pasieki – Kunin od km 0+000 do km 0+100) 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty pomiarowe i przygotowawcze - odtworzenie i wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - mechaniczne usunięcie warstwy humusu z darnią z wywozem Roboty rozbiórkowe - przecięcie krawędzi jezdni asfaltowej wzdłuż układanego chodnika , Roboty ziemne - wykonanie wykopów w gruncie kat. III i wywóz gruntu z koryta na odkład, - roboty ziemne wykonane w gruncie kat. II z transportem gruntu z dokopu na nasyp Podbudowy i nawierzchnie a) pod chodnik - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod podbudowę chodnika, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego gr. 12 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1:4) grubości 3 cm z wypełnieniem szczelin piaskiem, b) pod zjazdy - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod podbudowę zjazdów, - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niezwiązanego gr. 15cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1:4) gr. 3 cm z wypełnienie szczelin piaskiem, Oznakowanie poziome - oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne chemoutwardzalne – linie ciągłe, - oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne chemoutwardzalne – przejść dla pieszych, - oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne chemoutwardzalne – linie przerywane Oznakowanie pionowe - ustawienie słupków do znaków pionowych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych ostrzegawczych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych informacyjnych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych informacyjnych D-42 i D-43, - przymocowanie do gotowych słupków tablic T-6a, - przymocowanie do gotowych słupków tablic E-2a, - przymocowanie do gotowych słupków tablic E-17a i E-18a, - ustawienie słupków (kolejowych) G-1b i G – 1c Elementy ulic - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 0,15x0,30m na ławie betonowej obramowującego chodnik, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 0,08x0,30m na ławie z kruszywa obramowującego chodnik, - ustawienie opornika betonowego w wym. 0,12x0,25m na ławie betonowej, obramowującego podbudowę zjazdu Roboty inne - wykonanie wykopu w gruncie pod proj. Studzienkę ściekową w km 22+221, studnię chłonną, przykanalik i dreny rozprowadzające ora zwywóz grunku z wykopu na odkład, - wykonanie studzienki ściekowej krawężnikowej w gotowym wykopie w km 22+221, - wykonanie studni chłonnej d 1200mm w gotowym wykopie, - ułożenie przykanalika d 200mm łączącej studzienkę ściekową ze studnią chłonną, - ułożenie drenu rozprowadzającego z rur PCV d 200mm owiniętych geowłókniną na warstwie kruszywa naturalnego, - zasypanie urządzeń odwadniających gruntem kat II przywiezionych z ukopu z zagęszczeniem gruntu warstwami gr 20 cm, - ułożenie krawężnika odwadniającego jezdnię przy chodniku z polimerobetonu w km 0+072, - odprowadzenie wody spod krawężnika w km 0=072 przykanalikiem z rur HDPE d 160 do rowu, - umocnienie wylotu przykanalika brukowcem na zaprawie cementowo – piaskowej (1:3) Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem trawą przyległego terenu. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Ostrołęce, ul. Słoneczna 1, 07-410 Ostrołęka. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowią tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: „Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4403W od drogi 8 – Turzyn – Brańszczyk – Niemiry – Knurowiec – Długosiodło – Goworowo – Ostrołęka od km 22+161 do km 22+277 z drogą powiatową Nr 2574W Pasieki – Kunin od km 0+000 do km 0+100” Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji – powinno być złożone w oryginale. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w postaci dokumentu elektronicznego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna - Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez przesłanie na podany adres e-mail oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony gwaranta. Dokument musi być podpisany w ten sposób aby możliwe było zweryfikowanie prawidłowości podpisu elektronicznego. Oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć do upływu terminu składnia ofert, poprzez przekazanie jej na adres e-mail: zamówienia@zdp.ostroleka.pl 6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego – Powiat Ostrołęcki z siedzibą w 07-410 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 5 którego jednostką realizującą zadanie w imieniu Zamawiającego i Płatnikiem jest- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią załącznika nr 3 i nr 3.1 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach