Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929G polegająca na budowie chodnika w m. Łapino – Etap II.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929G polegająca na budowie chodnika w m. Łapino – Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929G polegająca na budowie chodnika w m. Łapino – Etap II. PRZEDMIAR ROBÓT Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929G polegająca na budowie chodnika w m. Łąpino - Etap II BRANŻA DROGOWA Numer Wyszczególnienie Jednostka Specyfik. elementów technicz. rozliczeniowych nazwa ilość 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 01.01.00 Odtworzenie trasy w terenie x x 01.01.01 Wytyczenie geodezyjne inwestycji km 1,300 01.02.00 Roboty przygotowawcze x x 01.02.01 Usunięcie krzewów i krzaków m2 924 Usunięcie karpin po wycince drzew szt. 16 01.02.02 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 20cm z wywozem nadmiaru urobku m2 5 214 01.02.04 Rozbiórka poboczy gr. 15cm z wywozem nadmiaru urobku m2 1 103 Rozbiórka nawierzchni o konstrukcji bitumicznej wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki m2 155 Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej m2 34 Rozbiórka ścieków z elementów betonowych mb 214 02.00.00 ROBOTY ZIEMNE x x 02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 2 601 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z dokopu m3 367 03.00.00 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO x x 03.02.01 Wpusty deszczowe: - budowa studni betonowej Dn 0,5m z wpustem deszczowym szt. 8 - budowa przykanalików Dn200mm z rur PP mb 26 - budowa wylotu przykanalika kan. deszczowej Dn200 do rowu wg KPED szt. 8 Ścieki podchodnikowe - przykanalik z rury PCV lub PP Dn110 mb 48 04.00.00 PODBUDOWY x x 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-20 mm o grubości 15 cm m2 2 556 04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 - o grubości 15 cm m2 2 440 - o grubości 25 cm m2 116 04.05.01a Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm m2 34 05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 05.03.00 Nawierzchnie twarde ulepszone x x 05.03.05 Odbudowa nawierzchni bitumicznej wokół wpustów deszczowych m2 16 05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej z rozbiórki wys. 10cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm m2 34 05.03.23a Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm: - o grubości 6 cm m2 2 440 - o grubości 8 cm m2 94 06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE x x 06.01.01 Umocnienie skarp, rowów i ścieków - humusowanie o gr. 15cm m2 3 643 - umocnienie ażurowymi płytami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm podstawa skarpy umocniona obrzeżem betonowym na ławie z betonu C12/15 m2 549 - umocnienie brukiem gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm m2 260 06.04.01 Wykonanie rowu odwadniającego mb 500 07.00.00 ORGANIZACJA I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO x x 07.01.01 Oznakowanie poziome m2 44 07.02.01 Oznakowanie pionowe - projektowane - znaki A - średnie szt. 7 - znaki C - średnie szt. 4 - znaki D - średnie szt. 6 - słupki z rur stalowych szt. 15 Oznakowanie pionowe - do przestawienia -znaki A - średnie 3 -znaki D - średnie szt. 1 07.06.02 Poręcz ochronna stalowa U-11a ocynkowana mb 350 08.00.00 ELEMENTY ULIC x x 08.01.01 Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem mb 1180 Oporniki betonowe 12x25x100 na ławie betonowej z oporem mb 182 08.03.01 Obrzeża betonowe 8x30x100 na podsypce piaskowo - cementowej 1:4 mb 1 248 08.05.01 Ścieki skarpowe wg KPED 01.25 na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 7 cm mb 16 10.00.00 INNE ROBOTY x x 10.01.01 Murki oporowe z elementów prefabrykowanych typu L mb 6 2. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 3. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 4. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 6. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 12. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.ST do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 26.03.2020 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929G polegająca na budowie chodnika w m. Łapino – Etap II.” UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U.2019.2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1a do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach