Gmina Miedźno ogłasza przetarg
- Adres: 42-120 Miedźno, Ułańska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
- Data zamieszczenia: 2019-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
Ułańska 25
42-120 Miedźno, woj. śląskie
tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
REGON: 00000151398327 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa dróg gminnych: ul. Dębowej, ul. Ogrodowej, ul. Polnej, ul. Sosnowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rozbudowy dróg gminnych: ul. Dębowej, ul. Ogrodowej, ul. Polnej, ul. Sosnowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj z podziałem na dwie części: CZĘŚĆ nr 1 ZAMÓWIENIA – pn. „Rozbudowa dróg gminnych: ul. Ogrodowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj“ CZĘŚĆ nr 2 ZAMÓWIENIA – pn. „Rozbudowa dróg gminnych: ul. Dębowej, ul. Polnej, ul. Sosnowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj“ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8a, 2) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8b, 3) Program funkcjonalno-użytkowy - dot. części nr 1 zamówienia - rozbudowy ul. Ogrodowej wraz z załącznikami- stanowiący dodatek nr 9, 4) Program funkcjonalno-użytkowy - dot. części nr 2 zamówienia - rozbudowy ul. Dębowej wraz z załącznikami- stanowiący dodatek nr 10a, 5) Program funkcjonalno-użytkowy - dot. części nr 2 zamówienia -rozbudowy ul. Polnej wraz z załącznikami- stanowiący dodatek nr 10b, 6) Program funkcjonalno-użytkowy - dot. części nr 2 zamówienia rozbudowy ul. Sosnowej wraz z załącznikami- stanowiący dodatek nr 10c. 3. Dotyczy Części nr 1, nr 2 zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z zm. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano-wykonawczym, tj. tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: projektantów, kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a, 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część nr 1 zamówienia: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) część nr 2 zamówienia: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Popowie Oddział w Miedźnie nr rachunku 73 8259 1014 2001 0000 0550 0006 z dopiskiem: „Wadium – Rozbudowa dróg gminnych: ul. Dębowej, ul. Ogrodowej, ul. Polnej, ul. Sosnowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj część nr ………….” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt IV.1.2).3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego - Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Rozbudowa dróg gminnych: ul. Dębowej, ul. Ogrodowej, ul. Polnej, ul. Sosnowej w Miedźnie w systemie zaprojektuj i wybuduj część nr ………….” 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te, określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie zgodnie z art. 93 ust. 3a ustawy Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gm.Miedźno:Budowachodnikana (...)ul.Ogrodowa(doul.Kleśniana)wm.OstrowynadOksząorazBudowachodnikana(...)ul.Wł.Jagiełły(do ul.B.Prusa)wm.Miedźno
Dodano: 2023-12-12 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gm.Miedźno:Budowachodnikana (...)ul.Ogrodowa(doul.Kleśniana)wm.OstrowynadOksząorazBudowachodnikana(...)ul.Wł.Jagiełły(do ul.B.Prusa)wm.Miedźno
Dodano: 2023-10-30 - Remont instalacji naśnieżania tras narciarskich na hali Jaworzyna w COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2023-10-19 - Przebudowa dróg gminnych – ulicy Dębowej, Kanuskiej, Wiejskiej i Granicznej w Łagiewnikach Wielkich i Dralinach w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-19 - Przebudowa dróg gminnych – ulicy Dębowej, Kanuskiej, Wiejskiej i Granicznej w Łagiewnikach Wielkich i Dralinach w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Budowa kanalizacji "Osiedla Na Stoku" - etap II
Dodano: 2023-03-13 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Szczyrkowskiej i Wrzosowej w Bystrej
Dodano: 2022-11-16 - Przebudowa wraz z rozbudową dróg gminnych: ul. Brzozowa, ul. Leśna, ul. Cicha oraz ul. Bór w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2021-04-26 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Słoneczna, ul. Topolowa, ul. Zakładowa w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2021-04-01 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Słoneczna, ul. Topolowa, ul. Zakładowa w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2020-12-22