Przetargi.pl
Rozbudowa, dostawa, montaż i uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-852 Katowice, ul. Pośpiecha 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2598263 , fax. 032 2599503
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    ul. Pośpiecha 14 14
    40-852 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2598263, fax. 032 2599503
    REGON: 27676581700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, dostawa, montaż i uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony dotyczy rozbudowy, dostawy, montażu i uruchomienia systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach. 1. Wymagania - System będzie obejmował 13 stanowisk obsługi z podziałem na 3 główne zagadnienia tematyczne. Całym systemem musi sterować jeden serwer systemu. - Elementy systemu usytuowane będą w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. - W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konfiguracji systemu oraz dostarczenia stosownych instrukcji obsługi. 2. Elementy systemu - Serwer zarządzający systemem. Minimalne wymagania techniczne serwera muszą być odpowiednio dobrane, by wszelkie założenia i wymagania przedstawione w specyfikacji funkcjonowały w prawidłowy sposób. - Wyświetlacze. Zostaną wykorzystane zamontowane wyświetlacze LED zamontowane przy 13 stanowiskach obsługi. - 4 automaty biletowe w tym 2 przystosowane dla osób niepełnosprawnych. - 2 wyświetlacze prezentacji (o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 42 cale). - Oprogramowanie stanowiskowe. 3. Opis funkcjonowania systemu a) Automat biletowy musi być wyposażony w monitor dotykowy min. 15 cali umożliwiający programowanie dowolnej ilości przycisków oraz umieszczanie dowolnych informacji z systemu np. przewidywany czas oczekiwania, liczba oczekujących. Pobranie biletu z automatu biletowego będzie się odbywało przez naciśnięcie monitora dotykowego, na którym będzie znajdował się opis grup. Automat biletowy musi drukować na bilecie: - numer kolejnego klienta wraz z symbolem literowym grupy usług, - przewidywany czas oczekiwania na obsługę, - liczbę czekających osób, - datę i godzinę wydania biletu, - logo wraz z inną dowolną grafiką lub tekstem, - miejsce stawienia się beneficjenta. Drukowane teksty powinny zawierać polskie znaki literowe. Edycja tekstów musi być możliwa podczas pracy systemu. System musi umożliwiać edytowanie tych tekstów podczas pracy systemu. Drukowane teksty powinny zawierać polskie znaki literowe. Automat biletowy powinien mieścić w podajniku minimum 2000 biletów. b) Oprogramowanie stanowiskowe. System musi zapewnić możliwość przywoływania interesantów do stanowisk za pomocą oprogramowania stanowiskowego. Na stacjach znajdujących się na stanowiskach obsługi ma być uruchomiony terminal programowy który będzie służył do: - przywołanie klienta kolejnego i konkretnego w zależności od ustawionego profilu pracy stanowiska lub profilu pracy pracownika, - logowanie pracowników poprzez wprowadzenie osobistego kodu umożliwiającego przypisanie danych statystycznych do pracownika oraz trybu pracy, - zapisanie w pamięci systemu dowolnego numeru klienta i ponowne przywołanie z tym samym numerem z możliwością obsłużenia w międzyczasie innych klientów, - odesłanie klienta do kolejki do dowolnej grupy w dowolnie wybrany sposób: na początek, na koniec lub na pozycję uwzględniającą czas, jaki upłynął od momentu pobrania biletu, jeśli sprawa wymaga załatwienia przez innego pracownika, - podawać informację o stanie kolejki (liczba oczekujących), - wyłączenie stanowiska z pracy, - podawać informacje on-line o ilości biletów pozostałych w automatach biletowych, - wyświetlać zaprogramowane komunikaty alarmowe typu Brak biletów w automacie nr.., lub inne zdefiniowane przez Użytkownika w trakcie konfiguracji systemu. c) Wyświetlacze LCD lub LED o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 42 cale. Monitor ma być zainstalowany w Sali obsługi. Na monitorze muszą być wyświetlane informacje systemowe takie jak: aktualnie obsługiwane numery, przewidywany czas oczekiwania oraz liczba oczekujących klientów. Dodatkowo mają również być wyświetlane treści informacyjne takie jak np. wymagane dokumenty, oferty pracy lub prowadzone kursy. Zarówno jedna jak i druga informacja musi być wyświetlana jednocześnie. d) Oprogramowanie systemu kolejkowego. 1. Oprogramowanie będzie działać na serwerze systemu jako usługa systemu i będzie uruchamiać się bez konieczności interakcji z użytkownikiem, bez konieczności logowania do systemu. 2. System musi mieć możliwość dokonywania zmian w konfiguracji w trybie ON-LINE przez komputer włączony w sieć komputerową Zamawiającego z poziomu przeglądarki internetowej. 3. System musi zapewnić poprzez sieć komputerową możliwość zdalnego diagnozowania oraz dokonywania zmiany konfiguracji ustawień systemu (na min. 2 komputerach w sieci Zamawiającego). Usługa zdalnego dostępu powinna posiadać funkcje uniemożliwiające dokonywania zmian przez osoby nieupoważnione. 4. W przypadku zaniku napięcia i ponownym uruchomieniu komputera system musi zapewnić automatyczne uruchomienie, z utrzymaniem ciągłości kolejki. 5. System musi zapewnić możliwość zmiany w dowolnym momencie funkcji poszczególnych stanowisk. Użytkownik musi mieć możliwość zaprogramować system tak, aby zmiany funkcji stanowisk odbywały się automatycznie, np. po przekroczeniu pewnych zadanych wartości lub ręcznie poprzez zadziałanie pracownika danego stanowiska. 6. System musi umożliwiać dowolny transfer klientów pomiędzy różnymi grupami spraw bez konieczności ponownego pobierania biletu oraz możliwość przerwania na pewien czas obsługi danego klienta i obsługiwania w czasie tej przerwy innych klientów. 7. W przypadku, gdy system oszacuje, że czas obsługi interesantów wykracza poza czas pracy Urzędu, ma on mieć możliwość automatycznego wstrzymania wydawania biletów. 6. Program zarządzający musi mieć możliwość umawiania wizyt interesantów w urzędzie oraz identyfikacji klientów i spraw. Umawianie spotkań powinno być możliwe w czasie wizyty interesanta w urzędzie i przez strony w sieci Internet. W wyniku rezerwacji spotkania program sterujący musi zablokować czas przeznaczony na jego obsługę biorąc pod uwagę dostępny personel. Zarówno czas spotkania jak i przeznaczona do obsługi osoba z personelu może ulegać zmianie. 7. Identyfikacja umówionych klientów i spraw musi odbywać się z użyciem takich narzędzi jak klawiatury numeryczne przeznaczonych do wprowadzania kodów numerycznych lub podania numeru identyfikującego na monitorze dotykowym automatu biletowego. W przypadku pozytywnej identyfikacji interesant powinien automatycznie otrzymać bilet do obsługi. 8. Program sterujący w celu dostępu do danych niezbędnych do umawiania spotkań i identyfikacji interesantów musi mieć możliwość korzystania z bazy danych Zamawiającego, gdzie będą one przechowywane. 9. System musi zapewnić możliwość umawiania wizyt zarówno wewnątrz sieci LAN udostępnioną dla pracowników Urzędu, jak również w sieci Internet. Umawianie wizyt odbywać się powinno za pomocą formularzy zamieszczanych na stronie www. 10. System musi mieć możliwość publikacji różnych usług w różnych sieciach (LAN, Internet), z wykluczeniem niektórych dostępnych tylko dla pracowników w sieci LAN z sieci Internet. W celu identyfikacji klienta wykorzystany zostanie nr PESEL. Strona służąca umawianiu wizyt w sieci Internet publikowana będzie za pomocą protokołu https. 11. System musi mieć możliwość pracy w sieci, w celu przekazywania on-line pełnych informacji o postępie załatwiania interesantów, pracy stanowisk itp. oraz możliwości wydruków raportów statystycznych na komputerach wskazanych przez użytkownika pracujących w sieci logicznej (min 2). 12. Aplikacja sterująca systemem musi być zabezpieczona hasłem zarówno przy próbie podłączenia poprzez przeglądarkę internetową jak również aplikację kliencką. Musi posiadać możliwość tworzenia grup użytkowników z określonymi uprawnieniami, oraz wymuszać wygasanie haseł, wprowadzanie haseł złożonych e) Oprogramowanie systemu zarządzającego wyświetlaniem informacji na wyświetlaczach prezentacji LCD lub LED. Program ma umożliwiać wyświetlanie na wyświetlaczach informacji o wzywanych do obsługi numerach biletów z systemu obsługi oraz dowolnych prezentacji. Program musi posiadać możliwość wyświetlania prezentacji z dowolnych obrazów takich jak: - Wyświetlanie plików HTML lub stron WWW, - Odtwarzanie filmów avi, - Wyświetlanie obrazów, z formatu plików : JPG, GIF, BMP, - Odtwarzanie prezentacji Power Point, bez konieczności konwertowania ich do innego formatu przed wysłaniem do wyświetlacza LCD lub LED. Program musi posiadać możliwość podziału powierzchni ekranu monitora na min. 4 strefy. Program ma umożliwiać uruchomiane dowolnej ilość stref na monitorze w zależności od potrzeb. Program musi posiadać możliwość definiowania użytkowników i nadawania im uprawnień do poszczególnych elementów aplikacji 4. Wymagania dotyczące statystyk System ma mieć możliwość zbierania i przetwarzania wszelkich danych statystycznych o pracy Urzędu, w szczególności: a. ilość i czas wydawania numerów w określonym przedziale czasu, b. ilość wykonywanych operacji w podziale na rodzaje, stanowiska obsługi oraz personel w określonym przedziale czasu, c. wydajność pracy poszczególnych pracowników (liczba obsłużonych klientów), d. czasy oczekiwania na obsługę, e. czasy obsługi klientów, f. czasy realizacji poszczególnych typów operacji, g. drukowanie raportów statystycznych musi być dostępne zarówno w trybie ręcznym na żądanie jak i automatycznym tzn. wybrane przez użytkownika raporty drukowane są automatycznie o zadanej godzinie np. na koniec dnia pracy, h. program statystyczny musi być w języku polskim, i. program ma mieć możliwość przenoszenia danych do programu MS Excel oraz MS Access.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.katowice.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach