Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 48 00 779, , fax. 91 48 00 769
- Data zamieszczenia: 2019-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
ul. Rybacka 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 48 00 779, , fax. 91 48 00 769
REGON: 28888600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pum.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynków nr 6 i 18 o zewnętrzny dźwig osobowy na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania: - Zadanie nr 1: Rozbudowa budynku nr 6 o zewnętrzny dźwig osobowy wraz z budową podnośnika dla osób niepełnosprawnych, na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie; - Zadanie nr 2: Rozbudowa budynku nr 18 o zewnętrzny dźwig osobowy, na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie 2. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, odpowiednio dla każdego zadania określa załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 1 i 2 (odpowiednio dla każdego zadania) wraz z dokumentacją projektową, które stanowią jej integralną część. 3. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z realizacją przedmiotu Umowy, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), - dotyczy zadania 1 i zadania 2. W przypadku składania oferty przez wykonawcę na dwa zadania wystarczające będzie posiadanie polisy na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy 60 miesięcy (5 lat) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót (dotyczy każdego zadania). Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert i wykonawca może zaproponować okres dłuższy niż minimalny, za który otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z rozdziałem XII SIWZ. 6. W ramach świadczonych usług gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w ramach umowy przeglądów serwisowych/konserwacyjnych, w tym usługi prowadzenia pogotowia dźwigowego oraz napraw bieżących, wynikających z tych przeglądów dla utrzymania gwarancji producenta urządzeń i ich pełnej sprawności/bezpieczeństwa na minimalny okres 54 miesięcy przy minimalnym okresie gwarancji tj. 60 miesięcy. Szczególne wymogi określone zostały w rozdziale II SIWZ oraz we Wzorze umowy. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, wymienione w rozdziale II siwz oraz we Wzorze umowy. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową i innych osób, jeśli wykonywane przez nich czynności nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we Wzorze Umowy stanowiącym załączniki nr 3 do SWIZ. 8. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ryczałtowej podanej w ofercie - dotyczy każdego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla zadania: Zadanie nr 1 - 36 000,00 zł Zadanie nr 2 - 25 000,00 zł 2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w rozdziale X siwz. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zostać wniesione wraz z ofertą w oryginale. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Pyrzycach. Zadanie nr 2 - Remonty MMA na gorąco - zam. z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Dodano: 2024-04-14 - Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza przy ul. Wszystkich Świętych 68 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-14 - „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Płytnica”
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja budynku głównego Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Myśliborzu
Dodano: 2024-04-04 - Zagospodarowanie terenu przy Zespole Przedszkoli w Mierzynie
Dodano: 2024-04-03 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-03-24 - Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.
Dodano: 2024-03-22