Przetargi.pl
Rozbiórka Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej w Gdańsku

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, G. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48583472419 , fax. +48583472413
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
    G. Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48583472419, fax. +48583472413
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej zlokalizowanych przy ul. Siedlickiej w Gdańsku (działka nr 403 obręb 055) Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: - roboty rozbiórkowe istniejącego budynku Hali Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska - roboty rozbiórkowe Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej Dane ogóle o budynkach. Przeznaczone do rozbiórki budynki znajdują się w Gdańsku przy ulicy Siedlickiej - działka nr 403, obręb 055, na terenie Kampusu Politechniki Gdańskiej ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku. Zgodnie z dokumentacja projektową wykopy i zagłębienia po rozbiórce należy zasypać rozbiórkowym urobkiem. Wyposażenie ruchome z budynków przeznaczonych do rozbiórki zostanie usunięte przed rozpoczęciem robót budowlanych przez Zamawiającego. Budynki podlegające rozbiórce będą w dniu przekazania terenu budowy odłączone od wszystkich mediów i przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych nie będzie konieczności dokonywania zgłoszeń do zarządców tych mediów. Do rozbiórki przeznaczone są również wszelkie sieci zewnętrzne uzbrojenia podziemnego określone w dokumentacji projektowej. W zakresie robót Wykonawcy jest likwidacja przyłączy zasilających jedynie rozbierane budynki i nie będzie konieczna ich przebudowa, aby zasilić inne obiekty. Budynki objęte przedmiotem rozbiórki były budowane w czasach, w których azbest był powszechnie używany więc istnieje prawdopodobieństwo, że azbest bądź inne odpady niebezpieczne mogą wystąpić. Wszystkie odpady niebezpieczne muszą być zutylizowane i posiadać karty odpadów. Zamawiający nie przewiduje na dzień dzisiejszy robót budowlanych prowadzonych równolegle z robotami rozbiórkowymi, natomiast jeśli zajdzie taka potrzeba Wykonawca będzie zobowiązany umożliwić dostęp do terenu budowy i sąsiadujących obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozbiórkę elementów wyposażenia hal lub ich zachowanie (demontaż, zabezpieczenie oraz transport we wskazane przez Zamawiającego miejsce). Elementy te zostały przedstawione w dokumentacji zdjęciowej będącej załącznikiem nr 13 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Wykonawca może odzyskać materiały z rozbiórki i zagospodarować je we własnym zakresie lub własnym staraniem (Załącznik nr 13 do SIWZ – Dokumentacja zdjęciowa elementów wyposażenia hal poza elementami przeznaczonymi do zachowania). Zamawiający nie jest w stanie na dzień dzisiejszy wskazać dokładnej lokalizacji transportu elementów przeznaczonych do zachowania. Będzie to miejsce na terenie kampusu PG, a do wskazanego miejsca będzie możliwy dojazd odpowiedniego sprzętu do transportu i rozładunku. Zamawiający dopuszcza mechaniczny sposób rozbiórki tj. koparkami ze specjalistycznym osprzętem wyburzeniowym takim jak nożyce do kruszenia betonu, młoty wyburzeniowe. Dopuszcza się również możliwość przekruszenia gruzu pozyskanego z rozbiórki przedmiotowych obiektów na terenie rozebranych obiektów kruszarką w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający na czas prowadzenia robót rozbiórkowych umożliwi dostęp do hydrantu (ujęcia wody) w celu zraszania gruzy po wykonaniu przez Wykonawcę nastawy z licznikiem. Natomiast zgodnie z § 5 - WARUNKI REALIZACJI ust.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę za pobór zużytych mediów dla celów budowy według wskazań licznika i według cen stosowanych dla Politechniki Gdańskiej. Hala Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska jest budynkiem laboratoryjnym (kategoria obiektu budowlanego IX), jednoprzestrzennym, w którego południowej części znajduje się niewielka, dwukondygnacyjna antresola ( I i II piętro). Budynek jest podpiwniczony a w części piwnicznej posiada betonowy zbiornik na wodę. Wymiary budynku: długość: 77,4 m, szerokość: 21,2 m, wysokość: ok. 15,0 m Powierzchnia zabudowy: ok. 1650,00 m2 Kubatura: ok. 23600,00 m3 W wyniku rozbiórki HALI WILiŚ w ścianach łącznika prowadzącego do budynku WILiŚ HYDRO (na parterze, pierwszym i drugim piętrze) powstaną otwory o łącznej powierzchni ok. 60 m². Otwory te należy prowizorycznie zamurować bloczkami gazobetonowymi gr. 18 cm a powstałą w ten sposób ścianę szczytową łącznika (ok. 70 m²) zaizolować termicznie styropianem samogasnącym gr. 5 cm. Połączenie ściany szczytowej łącznika z jego stropodachem należy opierzyć blacharsko, a pokrycie stropodachu uzupełnić 2 x papą termozgrzewalną. Budynek łącznika jest połączony konstrukcyjnie z budynkiem hali podlegającym rozbiórce. Na obecnym etapie nie można ocenić w jakim stopniu. Na czas prowadzenia robót łącznik pomiędzy halą do rozbiórki, a sąsiadującym budynkiem zostanie wyłączony z użytkowania. Pawilon Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej jest budynkiem laboratoryjno-biurowym (kategoria obiektu budowlanego IX i XVI). Wymiary budynku: długość: ok. 72,82 m, szerokość: 9,94 m, wysokość: 7,5 m Powierzchnia zabudowy: ok. 725,00 m2 Kubatura: ok. 5147,5 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych: 2 W sąsiedztwie Hali Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska (po jej południowej stronie) znajdują się przeznaczone również do rozbiórki: betonowa pochylnia, parterowy barak o konstrukcji żelbetowej (o wymiarach w rzucie 21,0 x 4,5 m) wraz z przyległym doń żelbetowym kanałem dla obsługi samochodów oraz parterowy barak o konstrukcji stalowej (o wymiarach w rzucie 5,5 x 7,0 m). Rozbiórce podlegają również betonowe nawierzchnie wokół hali i pawilonu. Informacje dodatkowe Wszystkie uzgodnienia dotyczące gabarytów i ciężarów samochodów obsługujących budowę należy uzgodnić z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku. Poruszanie się po drogach dojazdowych na terenie kampusu PG należy na wstępie uzgodnić z Działem Ochrony mienia PG. Zamawiający przewiduje udostępnić dojazd do placu budowy przez ul. Siedlicką od ul. Traugutta. Zamawiający nie przewiduje zajęcia pasa ul.Siedlickiej. Natomiast jeżeli zajdzie taka potrzeba to Wykonawca będzie musiał uzyskać zezwolenie wydane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku na zajęcie pasa drogowego. Dodatkowe procedury i pozwolenia niezbędne do prowadzenia procesu budowlanego na terenach zewnętrznych Politechniki Gdańskiej: - proce można prowadzić w godzinach od 6:00 do. 22:00; - wymagane przepustki dla samochodów wjeżdżających na tern kampusu PG; - zakaz parkowania samochodów na terenie kampusu poza terenem budowy; - Politechnika Gdańska nie odpowiada za sprzęt pozostawiony na terenie kampusu PG i na terenie budowy. Utrudnienia związane z przygotowaniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wkalkulować w cenę oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu przed złożeniem oferty. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektami, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej (w formie pisemnej bądź e-mailem na adres: szp@wilis.pg.gda.pl) nie później jednak niż na 7 dni przed upływem terminu składania ofert. O terminie i godzinie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2018r poz.110 ze zm.) 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego); 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy dokument: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbiórka Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej ZP 29/WILiŚ/2019. CRZP 163/002/R/19; 3) kwotę; 4) termin ważności, obejmujący cały okres związania ofertą, określony w SIWZ; 5) mieć formę oświadczenia samoistnego, bezwarunkowego, nieodwołalnego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i wykazywania istnienia roszczenia, zobowiązania gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji; 6) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 7) określać wygaśnięcie roszczenia w przypadku upływu terminu jego obowiązywania oraz zaspokojenia roszczeń Zamawiającego przez wypłatę sumy gwarancyjnej. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jaki i do pozostałych członków konsorcjum. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 w Banku Millennium S.A. z dopiskiem: „wadium do przetargu na rozbiórkę Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej przy ul.Siedlickiej ZP 29WILiŚ/2019 CRZP 163/002/R/19”. Zamawiający zaleca, aby kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 niniejszego rozdziału powinien być zdeponowany za pokwitowaniem w Kwesturze Politechniki Gdańskiej w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, GG Skrzydło B, I piętro, pokój nr 10, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 13:00, a kopię zaleca się złożyć wraz z ofertą. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie w walucie PLN. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2) do 5) niniejszego rozdziału i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wszczęcia postępowania (data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu po udzielenie zamówienia. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika wraz z informacją z otwarcia ofert. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postepowania sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ- składane wraz z ofertą; opcjonalnie pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną - zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp - składane wraz z ofertą; opcjonalnie pisemne zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków lub inny dokument z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - składane wraz z ofertą; kopię potwierdzenia wniesienia wadium (dokument zalecany do załączenia) wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach