Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
1-go Maja 6
45-068 Opole, woj. opolskie
tel. (77) 400-09-41, , fax. -
REGON: 36784953800113 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty rozbiórkowe – 3 zadania częściowe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty rozbiórkowe – 3 zadania częściowe. Zadanie częściowe nr 1: Rozbiórka budynku gospodarczego i stodoły nr inw. 108/001366* na działce nr 115/2 w Mikolinie, gm. Lewin Brzeski, powiat brzeski woj. opolskie. (rozbiórka obiektów do fundamentów). Zadanie częściowe nr 2: Rozbiórka budynku cielętnika nr nw. 82_182a na działce nr 7/4 obr. Pszczonki gm. Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. (rozbiórka obiektu włącznie z fundamentami). Zadanie częściowe nr 3: Rozbiórka budynku szopy na nawozy nr inw. 18/1/2 na działce nr 15 obr. Stary Ujazd, gm. Ujazd, powiat strzelecki, woj. opolskie. (rozbiórka obiektu do wysokości fundamentów). 1. Do zadań wykonawcy należy również wykonanie inwentaryzacji geodezyjno – kartograficznej niezbędnej do wprowadzenia zaistniałych zmian w ewidencji gruntów i budynków w starostwie powiatowym. (Wystarczającym jest zgłoszenie tj. złożenie dokumentacji geodezyjnej do ewidencji gruntów i budynków w Starostwie, w terminie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w dniu odbioru robót okazania zamawiającemu dokumentu potwierdzającego zgłoszenie, o którym mowa powyżej). 2. Transport odpadów niebezpiecznych zawierających w szczególności azbest lub papę asfaltową musi odbywać się przy użyciu środków transportu przystosowanych do transportu takich odpadów z zachowaniem przepisów obowiązujących przy przewożeniu materiałów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z 19 sierpnia 2011 (tj. Dz.U. 2019 poz. 382). Wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego typu odpadów, które potwierdzi przyjęcie odpadów na karcie przekazania odpadów zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019 poz. 819). 3. Realizowane prace powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, norm oraz być zgodne z zasadami sztuki budowlanej. 4. Wykonawca we własnym zakresie utrzyma należyte oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy. 5. Dołączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez Wykonawcę ceny oferty. 6. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. 7. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty, zaleca się przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj w szczególności.: czynności fizyczne związane z rozbiórką wykonywane przez robotników budowlanych. 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia prac będących przedmiotem zamówienia do momentu zgłoszenia ich Zamawiającemu do odbioru. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt 1 nin. ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy – załącznik nr 7 do siwz. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale XVII ust. 17.5. siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W zw. z art. 22a ust. 2 wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 6 do siwz) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 1) siwz. Załącznik nr 6 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania, która ma pomóc Wykonawcy w wypełnieniu przesłanek o których mowa w ust. 6.1. pkt .1) rozdziału VI siwz. 1) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego w Wołczynie na potrzeby infrastruktury rekreacyjno – kulturalnej
Dodano: 2024-03-22 - ZSM - wymiana pokrycia dachowego na budynku fizyki
Dodano: 2020-04-22 - Przebudowa tarasów Żłobka w Namysłowie
Dodano: 2020-03-06 - Przebudowa drogi na dz. nr 1727/1 w Zdzieszowicach – odnoga ul. Za Odrą
Dodano: 2020-03-05 - Przebudowa ulicy Tuwima w Głubczycach.
Dodano: 2020-01-24 - Przebudowa ulicy Chopina w Głubczycach.
Dodano: 2020-01-16 - Przebudowa ulicy Reymonta w Głubczycach.
Dodano: 2020-01-15 - „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w PP nr 1” – etap I.
Dodano: 2019-04-25 - „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w PP nr 4” – etap I.
Dodano: 2019-04-25 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na Izbę Tradycji w ramach projektu pn.:”Izba Tradycji w Kamieniu Śląskim – wizytówką dorobku kulturowego na lokalnym szlaku turystycznym”
Dodano: 2019-03-13