Przetargi.pl
Roboty drogowe na sieci dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty drogowe na sieci dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje roboty drogowe na sieci dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach. Zakres robót: a) skrzyżowanie DW 122 z DW 160 w m. Piasecznik, w km 77+440÷77+490 - mechaniczna rozbiórka z wywozem w miejsce wybrane przez Wykonawcę krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej bez względu na rodzaj podsypki - wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 pod krawężniki - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej - krawężniki betonowe wysepkowe (trapezowe) o wymiarach 25x30 cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem, na podsypce cementowo-piaskowej b) regulacja pobocza w m. Klasztorne, DW 160 w km 48+880÷49+300 - naprawy poboczy wykonywane mechanicznie – ścinanie darniny lub gruntu o grubości 10 cm z odwiezieniem nadmiaru ścinki w miejsce wybrane przez Wykonawcę - uzupełnienie poboczy destruktem z frezowania grub. 10-15 cm c) remont odwodnienia korony drogi wojewódzkiej nr 151 (skrzyż. Płonno-Barlinek), w km 106+303÷ 106+439 - rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 30x40 cm pod ławę ścieku - ława betonowa zwykła z betonu C12/15, grub. 20 cm pod ściek prefabrykowany - ułożenie ścieków drogowych z płyt typu trójkątnego - ułożenie ścieku skarpowego trapezowego na podbudowie betonowej - naprawy poboczy wykonywane mechanicznie – ścinanie darniny lub gruntu o grubości 10 cm z odwiezieniem nadmiaru ścinki w miejsce wybrane przez Wykonawcę d) Regulacja pobocza w m. Wierzchno, DW 151, w km 103+820÷103+900 - naprawy poboczy wykonywane mechanicznie – ścinanie darniny lub gruntu o grubości 10 cm z odwiezieniem nadmiaru ścinki w miejsce wybrane przez Wykonawcę 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów/produktów. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób weryfikacji zatrudnienia pracowników został określony w § 6 ust. 4 i 5 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232451-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) Wyceniony Przedmiar Robót (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach