Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z modernizacją pomieszczeń serwerowni w budynku przy ul. Zana 38A w Lublinie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
    REGON: 17756004420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z modernizacją pomieszczeń serwerowni w budynku przy ul. Zana 38A w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 €, są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń serwerowni, zlokalizowanej w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Zana 38A, z częściową zmianą funkcjonalnego układu pomieszczeń oraz przebudową wentylacji ogólnej nawiewno-wywiewnej. Przedmiot zamówienia obejmuje również, oprócz robót budowlanych, utrzymanie zainstalowanych urządzeń i systemów, w tym: systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz wykonanych instalacji, w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, niezależnie od zapewniania gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności wykonywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - zawarte w zał. nr 1A do SIWZ, były zrealizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę; 1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45400000-1 - „Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych”,”,45331000-6 -„Instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych”,45310000-3 - „Roboty instalacyjne elektryczne”. 2. Termin realizacji zamówienia: 2.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia przez wykonawcę nastąpi od dnia podpisania protokołu przekazania placu budowy; 2.2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych, licząc od daty podpisania Umowy; 2.3. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż do 15 listopada 2019 r. Wykonawca jest zobowiązany do tego terminu zakończyć wszystkie prace stanowiące przedmiot zamówienia i dokonać zgłoszenia do odbioru. 2.4. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy będzie zawierał Harmonogram rzeczowo – finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe, sporządzone wg załączonych do SIWZ przedmiarów robót; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3; 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3; 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 7. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 i 4. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 9. Oświadczenie z RODO (wg załącznika nr 8 do SIWZ); 10. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach