Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZADANIU PN. „MODERNIZACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO W CELU PRZYSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ, ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DO WARUNKÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH ORAZ PRZECIWPOŻAROWYCH”

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 428 136, , fax. 338 428 903
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 338 428 136, , fax. 338 428 903
    REGON: 29830100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZADANIU PN. „MODERNIZACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO W CELU PRZYSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ, ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DO WARUNKÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH ORAZ PRZECIWPOŻAROWYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane „MODERNIZACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO W CELU PRZYSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ, ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DO WARUNKÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH ORAZ PRZECIWPOŻAROWYCH” w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, Grojec 32-615. 1.1. Zakres zadania obejmuje nw. zakres prac: a) na zewnątrz budynku: • rozbiórka pochylni i schodów zewnętrznych na dz. nr 186/9 i 2394/3 (w północno-wschodniej części zakresu opracowania), • zamurowanie drzwi wejściowych (w północno-wschodniej części zakresu opracowania), • remont elewacji wraz z wykonaniem warstwy wykończeniowej ścian zewnętrznych, • remont ofasunku, rynien i rur spustowych oraz częściowa wymiana parapetów zewnętrznych, • remont szachtów piwnicznych i balustrad, • wykonanie dodatkowej warstwy pokrycia dachowego, • remont kominów, • wykonanie opaski żwirowej wokół remontowanego budynku, • montaż korytek ściekowych betonowych do odprowadzania wody deszczowej, • wymiana skrzynki prądowej. b) wewnątrz budynku: • remont ścian, sufitów, podług wraz z częściowym skuciem posadzek i wykonaniem nowych posadzek i podłóg, • zamurowanie/poszerzenie otworów drzwiowych i wykonanie nowych otworów drzwiowych, wraz z montażem/demontażem stolarki drzwiowej, • obudowa z płyt g-k przewodów c.o., • wymiana opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych, • remont/wymiana grzejników c.o., • remont/wymiana urządzeń sanitarnych, • zaślepienie nieużytkowanych czerpni wody. 1.2. Zadanie realizowane (zakres robót) na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez „TREGER” Projektowanie Konstrukcji Budowlanych, Nadzory, Przeglądy Arkadiusz Kłapa: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 5 do SIWZ, - Przedmiar robót – zał. nr 6 do SIWZ, - Projekt budowlany - zał. nr 7 do SIWZ, - Projekt wykonawczy – załącznik nr 8 do SIWZ, - Wykonanie dodatkowych robót budowlanych nie objętych projektem budowlanym – załącznik nr 9 do SIWZ. 1.3. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń. Cena ofertowa obejmuje cały zakres robót potrzebny do wykonania robót ujętych w przedmiarze robót - w tym także prace nie uwzględnione w przedmiarach robót a niezbędne do należytego oraz zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania oraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 5 do SIWZ, przedmiarem robót – zał. nr 6 do SIWZ, z projektem budowlanym – zał. nr 7 do SIWZ, z projektem wykonawczym – zał. nr 8 do SIWZ, załącznikiem obejmującym wykonanie dodatkowych robót budowlanych nie objętych projektem budowlanym – zał. nr 9 do SIWZ. 1.4. PZOL w Grojcu posiada pozwolenie na budowę (Decyzja nr 1058/19 z dnia 30.12.2019 r.). 1.5. ZABEZPIECZENIE POD WZGLĘDEM COVID-19 W OKRESIE STANU EPIDEMII a) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos przez cały czas pracy na terenie PZOL w Grojcu (Wykonawca w swoim zakresie zapewnia swoim pracownikom maseczki). b) Wykonawca zapewnia swoim pracownikom możliwość dezynfekcji rąk. Wykonawca w swoim zakresie wyposaża pracowników w płyn do dezynfekcji rąk. c) Pracownicy Wykonawcy powinni poruszać się tylko w obrębie remontowanej części budynku. Nie mogą korzystać z ciągów komunikacyjnych w PZOL w Grojcu, które znajdują się poza remontowaną częścią budynku. d) Wykonawca zobowiązany jest do skierowania stałych (tych samych) pracowników do realizacji przedmiotowej umowy oraz Zamawiający wymaga aby skierowani pracownicy realizowali roboty budowlane tylko i wyłącznie w PZOL w Grojcu. Nie dopuszcza się, aby pracownicy świadczyli roboty budowlane w innych zadaniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wartość wadium wynosi: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz. 299) 4.WADIUM wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 z dopiskiem: „MODERNIZACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO W CELU PRZYSTOSOWANIA DO WARUNKÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH ORAZ P. POŻ.” PZOL.ZP.262a.1.2020 Wadium wniesione w tej formie zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wystawione na Zamawiającego. 8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; - Dowód wniesienia wadium; - Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach