Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http/://www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A. UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnych obiektach. Zamawiający będzie systematycznie udostępniał powierzchnie do remontu. Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie kilku powierzchni jednocześnie, tak aby zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć harmonogram robót, który przed przystąpieniem do realizacji umowy zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru budowlanego. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują w szczególności wykonanie następujących prac: - przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej średzkiej falistej (100% do wymiany); - ułożenie izolacji z foli wstępnego krycia lub z papy; - uzupełnienie deskowania połaci; - izolacja powierzchni dachu za pomocą folii wiatrowej; - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynk; - przełożenie rynien dachowych; - przełożenie rur spustowych; - montaż świetlika dachowego; - przełożenie i uzupełnienie wyposażenia dachu; - przełożenie i uzupełnienie płotków śniegowych stalowych powlekanych; - obróbki kominów ponad dachem; - przełożenie instalacji odgromowej; - impregnacja więźby preparatami solnymi, odgrzybiającymi i ognioochronnymi; - wymiana podbitek; - wykonanie obróbek osłonowych zabezpieczających przed kunami; - izolacja połaci dachowej matami z włókna drzewnego krawędzi bocznych i dolnej połaci, odstraszającymi gryzonie; - wymiana ścianek bocznych lukarn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących odpowiednio załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę i podwykonawcę zawarto w punkcie 3.12 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Zamówienie publiczne na Roboty budowlane dotyczące remontu dachów budynków Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp. Powyższe dotyczy także niespełnienia przez wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 8.6. 8. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 8.2. 2 – 5 musi: 1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) wskazywać nazwę zadania, którego dokument dotyczy, 5) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 6) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, 7) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. 9. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. II.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. III.Zamawiający przewiduje weryfikację podwykonawcy, niebędącego podmiotem trzecim, na zasobach którego polega wykonawca, pod kątem przesłanek wykluczenia z postępowania. Weryfikacja podwykonawcy odbywać się będzie następująco: 1) Wykonawca, który wskaże w ofercie podwykonawcę, zobowiązany będzie wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące podwykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego zał. nr 4b do SIWZ oraz na etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione w pkt 6.3 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt 5.10 w stosunku do zgłaszanego podwykonawcy. Przedmiotowe dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia, przy czym dokumenty wymienione w pkt 6.3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z pkt V tabeli z pkt. 6.3. W sytuacji nieprzedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów dotyczących podwykonawcy, bądź przedłożenia dokumentów niepotwierdzających braku podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawcy Zamawiający, po wyczerpaniu procedury wskazanej w art. 26 ust. 3 pzp, nie wyrazi zgody na realizację części zamówienia przez podwykonawcę negatywnie zweryfikowanego i wezwie wykonawcę do zastąpienia tego podwykonawcy lub zrezygnowania z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy i samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę. O wyniku weryfikacji podwykonawcy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę. 2) Wykonawca, który nie wskaże w ofercie podwykonawcy, a zamierza wprowadzić go na etapie realizacji umowy, zobowiązany będzie wraz ze zgłoszeniem podwykonawcy złożyć oświadczenie dotyczące podwykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego zał. nr 4b do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 6.3 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt 5.10 SIWZ w stosunku do zgłaszanego podwykonawcy. Przedmiotowe dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia, przy czym dokumenty wymienione w pkt 6.3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed dniem zgłoszenia podwykonawcy. W sytuacji nieprzedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów dotyczących podwykonawcy, bądź przedłożenia dokumentów niepotwierdzających braku podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawcy, po wyczerpaniu procedury wezwania do złożenia prawidłowych dokumentów (odpowiednik art. 26 ust. 3 pzp), Zamawiający nie wyrazi zgody na realizację części zamówienia przez podwykonawcę negatywnie zweryfikowanego i wezwie wykonawcę do zastąpienia tego podwykonawcy lub zrezygnowania z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy i samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę. O wyniku weryfikacji podwykonawcy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę. Warunki dotyczące zgłaszania podwykonawców określono w zał. Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. IV. Wykonywanie zamówienia przy udziale podwykonawcy niezweryfikowanego, bądź zweryfikowanego negatywnie przez Zamawiającego w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, jest niedopuszczalne i obwarowane sankcjami w postaci naliczenia stosownych kar umownych, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach