Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie trzech części: Część nr 1 – Naprawa budynku nr 1 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 2 – Naprawa budynku nr 2 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 3 – Naprawa sanitariatu w pomieszczeniu plebanii w Chełmie przy ul. Koszarowej 16.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie trzech części: Część nr 1 – Naprawa budynku nr 1 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 2 – Naprawa budynku nr 2 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 3 – Naprawa sanitariatu w pomieszczeniu plebanii w Chełmie przy ul. Koszarowej 16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie trzech części: Część nr 1 – Naprawa budynku nr 1 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 2 – Naprawa budynku nr 2 w miejscowości Srebrzyszcze, Część nr 3 – Naprawa sanitariatu w pomieszczeniu plebanii w Chełmie przy ul. Koszarowej 16. 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Zakres prac - Część nr 1 – Naprawa budynku nr 1 w miejscowości Srebrzyszcze: - rozebranie pokrycia dachowego z papy - rozbiórka obróbek blacharskich - skucie szlichty cementowej - wykonanie nowej szlichty cementowej - gruntowanie wylewki cementowej - wykonanie pokrycia dachu 2 x papa - demontaż stalowych okien - wymiana okien - przygotowanie ścian elewacji skucie i zmycie zmurszałego tynku - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych - wykonanie elewacji z siatki, kleju oraz tynk wraz z pomalowaniem farbą silikonową - wykonanie tynku mozaikowego na cokole - wykonanie opaski z kostki betonowej - zabezpieczenie przed zniszczeniem folią ochronną: instalacji elektrycznej, drzwi - oczyszczenie i pomalowanie drzwi stalowych, kątownika w spocznikach, wymiana zamków, klamek, kłódek - wykonanie stalowych okiennic - malowanie lamperii ścian farbą olejną - dwukrotne malowanie ścian i sufitów 1.2 Zakres prac - Część nr 2 – Naprawa budynku nr 2 w miejscowości Srebrzyszcze: - rozebranie pokrycia dachowego z papy - rozbiórka obróbek blacharskich - skucie szlichty cementowej - wykonanie nowej szlichty cementowej - gruntowanie wylewki cementowej - wykonanie pokrycia dachu 2 x papa wraz z orynnowaniem - demontaż stalowych okien - wymiana okien - przygotowanie ścian elewacji skucie i zmycie zmurszałego tynku - uzupełnienie tynków cem-wap - wykonanie elewacji z siatki, kleju oraz tynku wraz z pomalowaniem farbą silikonową - wykonanie tynku mozaikowego na cokole - wykonanie opaski z kostki betonowej - zabezpieczenie przed zniszczeniem folią ochronną: instalacji elektrycznej i drzwi - oczyszczenie i pomalowanie drzwi stalowych, kątownika w spocznikach, wymiana zamków, klamek, kłódek - malowanie lamperii ścian farbą olejną oraz piaskowanie i malowanie dwukrotne okiennic - dwukrotne malowanie ścian i sufitów 1.3 Zakres prac - Część nr 3 – Naprawa sanitariatu w pomieszczeniu plebanii w Chełmie przy ul. Koszarowej 16: - demontaż instalacji elektrycznej, opraw i osprzętu elektrycznego - demontaż armatury sanitarnej i grzewczej - demontaż instalacji ciepłej i zimnej wody, c.o. - demontaż instalacji kanalizacyjnej - demontaż drzwi i ościeżnic - skucie tynków ze ścian - rozebranie sufitu podwieszanego kasetonowego - rozebranie ścianki działowej - rozebranie posadzki w korytarzu i łazience - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej - wymiana instalacji c.o. - wymiana instalacji elektrycznej - wyrównanie ścian - wyrównanie posadzek - wykonanie izolacji ścian i posadzek (folia w płynie x2) - zabudowa fragmentów instalacji sanitarnych płytami G-K - ułożenie glazury na ścianach wewnętrznych - ułożenie terakoty na posadzce - montaż kabiny natryskowej - montaż nowej armatury sanitarnej i grzewczej oraz wyposażenia łazienki - montaż sufitu podwieszanego z płyt g-k - montaż drzwi łazienkowych przesuwnych - montaż opraw i osprzętu elektrycznego - wykonanie pomiarów elektrycznych - prace porządkowe SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie części nr 1; 2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie części nr 1; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ w zakresie części nr 2; 4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ w zakresie części nr 2; 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 3a do SIWZ w zakresie części nr 3; 6) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 3b do SIWZ w zakresie części nr 3; 2. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Zamawiający wymaga Zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę, tj.: a) dla części nr 1: a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane; b. roboty murarskie c. roboty tynkarskie d. roboty malarskie e. roboty ślusarskie f. roboty blacharskie g. roboty stolarskie b) dla części nr 2: a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane b. roboty murarskie c. roboty tynkarskie d. roboty malarskie e. roboty ślusarskie f. roboty blacharskie g. roboty stolarskie c) dla części nr 3: a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane b. roboty murarskie c. roboty posadzkarskie d. roboty stolarskie e. roboty sanitarne f. roboty malarskie g. roboty elektryczne h. roboty glazurnicze UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca wykonujący roboty budowane własnymi siłami lub z udziałem Podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w. w. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w. w. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: w zakresie części nr 1: - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych, 00/100) w zakresie części nr 2: - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100) w zakresie części nr 3: - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/19/2019 – Robota budowlana w zakresie części nr ...4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11.06. 2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach