Przetargi.pl
„Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów – budynek A”

Gmina Mściwojów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-407 Mściwojów, Mściwojów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8728522 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mściwojów
    Mściwojów 43
    59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8728522 w. 22
    REGON: 39064741700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów – budynek A”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów – budynek A” w skład której wchodzi opracowanie min.: 1) Projektu koncepcyjnego, projektu prac geologicznych, branżowych projektów budowlanych i wykonawczych, m.in. projekt zagospodarowania terenu działki (droga p-poż.), projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacyjny (sieć kanalizacyjna, wodociągowa, c.w.u i c.o., ogrzewanie z kotłowni z pompą ciepła wspomaganą gruntowymi wymiennikami ciepła, wentylacja mechaniczna z klimatyzacją w całym budynku, instalacja odprowadzająca spaliny), projekt instalacji elektrycznej, przyłącze teletechniczne, instalacje elektryczne: oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, odgromowa. Należy uwzględnić automatykę pogodową, czujniki temperatury, ruchu, wyłączniki czasowe, instalacje teletechniczne, system monitoringu, system alarmowy sygnalizacji włamania), badania geotechniczne, STWiORB, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Wykonanie projektu budowlanego z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji wraz z informacją dotyczącą BIOZ oraz prawomocną decyzją zatwierdzającej projekt budowlany w terminie do dnia 22.11.2019 r. 3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach ceny ryczałtowej do zapewnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych aż do jego całkowitego zakończenia i rozliczenia, min. 3 wizyty w roku na budowie na wniosek Zamawiającego oraz dokonywania wszelkich zmian projektowych wynikłych w trakcie wykonywania robót, a nie wynikających z winy Zamawiającego ani Wykonawcy robót budowlanych. 2. Zamawiający zastrzega, że wszystkie użyte w Programie funkcjonalno - użytkowym nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 3. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w Programie funkcjonalno - użytkowym. 4. Szczegółowe rozwiązania i opis stanowi Program Funkcjonalno Użytkowy dla w/w zadania w odniesieniu jedynie do budynku A. 5. Ostatecznie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: 1) Projekt koncepcyjny obiektu - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 2) Projekt robót geologicznych – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 3) Pełnobranżowy projekt budowlany, zagospodarowanie terenu (drogi p-poż), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami formalno-prawnymi oraz decyzją pozwolenia na budowę – 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 4) Pełnobranżowe projekty wykonawcze – oddzielnie dla każdej branży – 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej zapisane w formacie .pdf oraz .dwg; 5) Projekt kolorystyki elewacji i wizualizacja obiektów – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 6) Projekt aranżacji i kolorystyki wnętrz – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 7) Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej – zapisane w formacie .pdf oraz .ath; 8) Przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej – zapisane w formacie .pdf oraz .ath; 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 6. Wszelka dokumentacja wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych faz projektowania. W związku z tym należy wykonać 1 egzemplarz dodatkowo (oprócz w/w), który po zatwierdzeniu zostanie zwrócony wykonawcy. 7. Wszelkie koszty i opłaty związane z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych ponosi Wykonawca. 8. Przedmiotowa dokumentacja winna zawierać następujący zakres opracowań: Budynek A. 8.1. Opis ogólny. W przebudowywanym budynku należy zapewnić powierzchnię użytkową o wielkości min. 666 m² . Znaleźć ma się tu remiza strażacka z niezbędnym zapleczem, oraz funkcje towarzyszące, ogólnodostępne takie jak siłownia, sala ćwiczeń, sala konferencyjna, sala muzealna. 1) Piwnica - należy przewidzieć pomieszczenia siłowni, wraz z zapleczem w postaci szatni i łazienki, zgodnie z rys.A1 2) Parter – hol wejściowy z dyżurką, Dwustanowiskowy garaż dla pojazdów ochotniczej straży pożarnej. 3 magazyny i warsztat. Szatnia dla strażaków wraz z zapleczem sanitarnym, oraz śluzą. Dodatkowe funkcje na parterze to sala konferencyjna na min. 20 osób, sala gimnastyczna, pomieszczenie ekspozycyjne na zabytkowe pojazdy strażackie, oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych zgodnie z rys.A2 Przewiduje się łączną liczbę pracowników w budynku na 1 osoby na jedną zmianę. Przewiduje się do 30 osób jednocześnie przebywających w budynku. Wejście do budynku musi być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Materiały wykończeniowe powinny być bezpieczne i odporne na zniszczenie. 8.2. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe. Ścianki działowe w parterze z podwójnych płyt gk na stelażu aluminiowym gr. 12,5 cm. w systemie Knauf lub równoważnym, wyszpachlowane i pomalowane. Kształty sufitów podwieszanych zróżnicowane - jak na załączonych przekrojach. Garaż dla pojazdów straży pożarnej jako jednoprzestrzenny bez słupów konstrukcyjnych. Konstrukcja nośna nad garażem poprzez dodatkowe belki stalowe. Pokrycie dachu dachówką karpiówką w koronkę podwójnie, a całość należy ocieplić wełną mineralną gr. co najmniej 25cm i zaizolować przeciwwodnie. W połaci dachowej należy zaprojektować podłużne świetliki dachowe z obu stron. Dach należy wyposażyć w płotki przeciwśnieżne, ławę kominiarską i drabinkę. Należy odrestaurować zabytkową elewacje tynkową po wcześniejszym uzgodnieniu z Konserwatorem zabytków. Pionowe otwory wentylacyjne w elewacji należy przeszklić i wykorzystać jako naświetla. W garażu od frontu należy zaprojektować i wykonać dodatkowy otwór bramowy. Należy przeszklić wszystkie 5 otworów bramowych. Wejście główne do budynku od północy wg. rzutu parteru - rys.A2. Należy pokazać i wyeksponować elementy drewnianej więźby dachowej, zabezpieczając ją do NRO. Ściany zewnętrzne ocieplone od wewnątrz wełną mineralną. Należy uwzględnić wszystkie detale elewacyjne. 8.3. Instalacje. 1) woda zimna, 2) ciepła woda użytkowa z cyrkulacją, 3) kanalizacja sanitarna, 4) kanalizacja deszczowa, 5) ogrzewanie z kotłowni z pompą ciepła, wspomaganą gruntowymi wymiennikami ciepła, 6) wentylacja mechaniczna z klimatyzacją, w całym budynku. 7) Instalacja odprowadzająca spaliny, instalacja wyciągowa. 8) przyłącze teletechniczne, 9) instalacje elektryczne: oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, odgromowa. Należy uwzględnić automatykę pogodową, czujniki temperatury, ruchu, wyłączniki czasowe. 10) instalacje teletechniczne, 11) system monitoringu, 12) system alarmowy sygnalizacji włamania. 8.4. Wskaźniki techniczne. 1) Powierzchnia zabudowy - 677,07 m2 2) Powierzchnia netto - 666,4 m2 3) Powierzchnia użytkowa (82,4%) - 549,4 m2 4) Powierzchnia komunikacji (11%) -72,6 m2 5) Powierzchnia usługowa (6,6%) - 44,4 m2 6) Kubatura netto (ogrzewana) - 3575 m3 7) Kubatura brutto - 5841 m3 8) Ilość kondygnacji - 1 9) Wysokość max. - 11,14 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia, które stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Dowód wniesienia wadium. c) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach