Przetargi.pl
„Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej” w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: NIE DOTYCZY
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej” w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakończenie remontu konstrukcji więźby skrzydła zachodniego wraz z pokryciem z dachówki karpiówki, zakończenie remontu konstrukcji wieży zegarowej wraz z pokryciem z blachy miedzianej, remont konstrukcji oraz pokrycia skrzydeł południowego i północnego budynku ratusza oraz łącznika. W budynku w ramach remontu zostanie również wykonana nowa instalacja odgromowa, wraz z uziomami pionowymi, remont instalacji oświetleniowej strychu, wymiana opraw podświetlających wieżę, remont obróbek blacharskich, wykonanie prac konserwatorskich elementów zwieńczenia wieży zegarowej na podstawie opracowanego przez Wykonawcę Programu Konserwatorskiego (uzgodnionego przez OWKZ). Przedmiotem zamówienia będzie również remont kominów, remont mechanizmów dzwonienia wraz z czyszczeniem dzwonów. Budynek znajduje się w rejestrze zabytków woj. opolskiego – nr ewidencyjny 699/64. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych branży budowlanej i elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót : 1) roboty budowlane: - zakończenie remontu dachu i więźby skrzydła zachodniego, - zakończenie remontu pokrycia i konstrukcji drewnianej hełmu wieży zegarowej, - opracowanie Programu Konserwatorskiego renowacji elementów zwieńczenia wieży z uzgodnieniem z OWKZ, - wykonanie prac konserwatorskich wg opracowanego programu. - remont oświetlenia wieży zegarowej, - czyszczenie dzwonów, - naprawa mechanizmów dzwonienia, - remont obróbek blacharskich, - wymiana drzwi strychowych na drzwi p.poż. - remont dachu i więźby skrzydła południowego, - remont dachu i więźby skrzydła północnego, - remont dachu i więźby łącznika, - remont instalacji elektrycznej w zakresie całego strychu, - remont kominów, - remont podłóg i schodów drewnianych, - wypełnianie szczelin i pęknięć drewna kompozycją epoksydową, - impregnacja drewna. 2) roboty instalacyjne: - demontażu i montażu zwodów poziomych instalacji odgromowej, - wykonanie badań i pomiarów. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku Ratusza przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Prace prowadzić zgodnie z Pozwoleniem nr 264/N/2017 z dnia 31.03.2017 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art.5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 poz.1409 z póżn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne” , a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach