Przetargi.pl
„Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile – odnowienie elewacji budynku oraz budowa platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile – odnowienie elewacji budynku oraz budowa platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile polegająca na odnowieniu elewacji budynku oraz budowa platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych. 2. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności: 2.1 odnowienie elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1: -demontaż elementów zewnętrznych utrudniających wykonanie robót elewacyjnych (lamp, obróbek, elementów stalowych itd.), zabezpieczenie okien i drzwi folią, -oczyszczenie ścian ceglanych z farb zewnętrznych do uzyskania czystej cegły nieinwazyjną metodą niepowodującą uszkodzeń wierzchniej spieczonej warstwy cegły, przy pomocy piasku o małej granulacji (metoda sucha). Usunięcie spoin w murze, wykłucie zniszczonych cegieł z lica muru, -prace remontowe i odtworzeniowe, tj. uzupełnienie ubytków cegieł i spoin, zabezpieczenie rys na ścianach, zabezpieczenie elewacji środkami impregnującymi, -renowacja i wymiana elementów stalowych (wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, wymiana pokrycia zadaszenia nad wejściami, wymiana balustrad), -renowacja (wymiana) okładzin schodów zewnętrznych, ścian przy schodach. 2.2 budowa platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych: -roboty rozbiórkowe i demontażowe (demontaż okien i rozbiórka ścian podokiennych w miejscu połączenia winda/budynek, demontaż i ponowny montaż grzejnika na parterze, wycięcie gzymsu cokołowego z cegły), -roboty ziemne – wykopy (rozebranie nawierzchni, wykopy fundamentowe, prace naprawcze), -roboty związane z instalacjami zewnętrznymi (odprowadzenie deszczówki), -roboty fundamentowe (posadowienie szybu na płycie fundamentowej żelbetowej usytuowanej na studni z kręgów żelbetowych), -wykonanie konstrukcji ścian, nadproży, -montaż dźwigu platformowego z funkcją komunikatora słownego, -wykonanie instalacji wewnętrznych elektroenergetycznych (modernizacja rozdzielnicy bezpiecznikowej, obwód zasilający dźwig), -prace wykończeniowe wewnętrzne (obróbka ościeży, uzupełnienie tynków, gipsowanie, malowanie, uzupełnienie posadzki) i zewnętrzne (wykończenie połączenia projektowanego szybu z istniejącym budynkiem), -uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej dookoła szybu, -uporządkowanie terenu, -oznakowanie dojścia dla osób niepełnosprawnych zewnętrznego i wewnątrz budynku. 2.3 wykonanie dokumentacji odbiorowej, 2.4 dostarczenie niezbędnych i kompletnych dokumentów koniecznych do uzyskania decyzji na użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa dotycząca odnowienia elewacji, w tym: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne udostępnione dokumenty, b) dokumentacja projektowa dotycząca budowy platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych, w tym: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne udostępnione dokumenty. 4. Załączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo, nie mogą być jedyną podstawą do przygotowania oferty. 5. Załączona dokumentacja na odnowienie elewacji została opracowana w grudniu 2017 r. W późniejszym czasie uzgodnione zostały do wykonania dodatkowe prace, wyszczególnione w pkt 6, które nie są uwzględnione w projekcie budowlanym, natomiast przedmiar robót zawiera wszystkie roboty. Wobec tego Wykonawca winien uwzględnić wszystkie dodatkowe prace w wycenie. W ramach zaoferowanej ceny należy opracować dla dodatkowych elementów dokumentację projektową wykonawczą oraz uzgodnić z nadzorem autorskim. 6. Dodatkowo zakres obejmuje: -przebudowę daszku nad wejściem od podwórza – nowa konstrukcja i pokrycie z blachodachówki, uzupełnienie konstrukcji i wymiana pokrycia zadaszenia nad wejściem od strony ulicy na pokrycie z dachówki wraz z obróbkami (dachówka analogicznie jak na dachu głównym), -wymianę balustrad zewnętrznych pasujących do historycznego budynku, -wymianę i ujednolicenie okratowania okien piwnicznych, -montaż nowych lamp nad wejściami od strony elewacji południowej (4 szt. nowych typu LED), -wymianę 2 szt. drzwi zewnętrznych od strony podwórza na analogiczne jak istniejące, -zabetonowanie włazu poziomego z nową nawierzchnią, -usunięcie nieczynnego wyciągu wentylacyjnego (elewacja południowa), -usunięcie drobnych elementów metalowych tkwiących w elewacji, -wykonanie iluminacji elewacji od strony północnej wraz ze specjalistycznym projektem i podłączeniem do zasilania w budynku oraz z próbami sprawdzającymi prawidłowe działanie, -montaż kamery monitoringu na elewacji północnej oraz wymiana kamery obrotowej na boisku szkolnym. Wymiana rejestratora na rejestrator typu BCS-NVR1604-4K-III BCS Line rejestrator sieciowy 16-kanałowy IP do 12Mpx lub równoważny oraz dysk 10 TB. 7. Zastosowana platforma dźwigowa musi być zgodna ze Standardami dostępności dla osób niepełnosprawnych wydanymi przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju https://www.gov.pl/web/rozwoj/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami (punkt 3.4.5 Platformy pionowe i ukośne, str. 49) 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 9. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków, znajduje się w gminnej ewidencji zabytków miasta Piły. 10. Wykonawca wypełni zobowiązania wynikające z opinii ornitologiczno-chiropterologicznej wykonanej w styczniu 2020 r., w szczególności zapewni dodatkową kontrolę budynku przez ornitologa lub chiropterologa. 11. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym, co będzie wymagało skutecznego zabezpieczenia terenu i budynku przy prowadzeniu robót. Wykonawca przedstawi po podpisaniu umowy w terminie do 14 dnia szczegółowy projekt organizacji robót i ich etapowanie z informacjami na temat planowanych do zastosowania zabezpieczeń by zagwarantować bezpieczeństwo użytkowników szkoły. Projekty winny być uzgodnione z dyrekcją szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4. dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5. wypełniony kosztorys ofertowy dotyczący odnowienia elewacji budynku i budowy platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych, 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach