Przetargi.pl
„Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego – budowa deptaka rekreacyjnego"

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego – budowa deptaka rekreacyjnego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie deptaka rekreacyjnego łączącego ulicę Kościuszki z ulicą Owidzką ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego”. 2.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: a) wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, która po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej; b) opracowanie mapy do celów projektowych; c) opracowanie opinii geotechnicznej; d) opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami technicznymi, ekspertyzami i badaniami technicznymi oraz projektami związanymi np. z przekładką sieci wraz z pokryciem ich kosztów w tym: Projekt budowlany dla celów uzyskania pozwolenia na budowę, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym, Projekt wykonawczy szczegółowy dla celów realizacji prac, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, Przedmiar robót, kosztorys uproszczony (zawierający wycenę elementów scalonych) i szczegółowe specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót – 2 egz. dla Zamawiającego, pozostała dokumentacja, której potrzeba opracowania ujawni się w trakcie prac projektowych lub realizacji (np. badania gruntowo–wodne), przekładki sieci – ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym oraz 2 egz. dla Zamawiającego; e) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów – jeśli zachodzi taka konieczność; f) wykonanie dokumentacji projektowej jw. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; g) opracowanie dokumentacji projektowej przez uprawnionych projektantów, roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką; h) należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji; i) dokumentację projektową w ilości jw. należy opracować w wersji papierowej oraz dodatkowo w wersji elektronicznej w formacie *PDF (.dwg, .dxf, .ath itp. oraz .pdf całej dokumentacji) na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję; j) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę; k) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji; l) sporządzenie planu BIOZ; m) opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SSTWiOR); n) zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami sieci jeśli będzie taka konieczność); o) opracowana dokumentacja powinna spełniać Standardy Dostępności dla Miasta Starogard Gdański stanowiącymi załącznik do SIWZ, p) wskazana wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 8.2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 8.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku 83 8340 0001 0001 1400 2000 0005 z tytułem przelewu „Wadium – przetarg: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego – budowa deptaka rekreacyjnego”. 8.4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w pok. nr 03 i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych Ustawą. 8.5. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 8.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach