Przetargi.pl
Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej – etap I – II POSTĘPOWANIE

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej – etap I – II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Rozmieszczenie urządzeń zabawowych opisanych poniżej na placu zabaw przy ul. Jordanowskiej w oparciu o przygotowaną przez Zamawiającego koncepcję. UWAGA! Koncepcja (w postaci załącznika graficznego) stanowi jedynie materiał poglądowy i służy do określenia przybliżonej lokalizacji urządzeń. Szczegółowy wykaz urządzeń będących przedmiotem niniejszego postępowania określony został w SIWZ- cz. I IDW, cz. II SIWZ - IPU, cz. III SIWZ – OPZ. 2. Uzgodnienie miejsc ustawienia urządzeń zabawowych z Radą Osiedla i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej; 3. Przygotowanie dokumentacji niezbędnych do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń na mapę – Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę); 4. Dostawę i montaż następujących urządzeń: 1) Zestaw zabawowy dla młodszych dzieci – o wymiarach 3,30 ÷ 3,50 m x 3,30 ÷ 3,50 m i wysokości 3,00 ÷3,30 m. Zestaw musi składać się z jednej wieży bez dachu i drugiej wieży z dachem jednospadowym, połączonych ze sobą mostem linowym. Podest w wieży bez dachu musi być zamontowany na wysokości min. 0,9 m od powierzchni gruntu, z wejściem za pomocą ścianki wspinaczkowej ustawionej pod skosem. Ponadto z podestu wieży bez dachu musi być możliwość wejścia na most linowy oraz bezpośrednim dostępem do zjazdu strażackiego. Podest w wieży z dachem musi być zamontowany na wysokości min. 0,9 m od powierzchni gruntu, z wejściem za pomocą drabinki pionowej. Dodatkowo do podestu w wieży z dachem musi być zamontowana zjeżdżalnia na wysokości min. 0,9m od powierzchni gruntu (tworząc z podestem jedną płaszczyznę) oraz możliwością wejścia na most linowy. Wszystkie słupy konstrukcyjne zestawu zabawowego muszą być wykonane z profili kwadratowych stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo na kolor niebieski lub szary, profile muszą mieć wymiar min. 80 x 80 mm. Ponadto słupy konstrukcyjne zestawu muszą być zabezpieczone z góry zaślepkami z tworzywa sztucznego w celu uniemożliwiania przedostawania się wody do środka. Podesty oraz ścianka wspinaczkowa musi być wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej oraz do płyty w ściance spinaczkowej mają być zamontowane uchwyty z tworzywa. Ślizg zjeżdżalni musi być wykonany z stali nierdzewnej, a burty boczne zjeżdżalni z płyty HDPE. Most linowy w zestawie musi być wykonany z lin polipropylenowe na oplocie stalowym, do połączenia lin należy zastosować plastikowe łączniki, a w miejscu skrzyżowania się lin należy użyć plastykowych zacisków. Liny oraz plastikowe łączniki i zaciski muszą być w jednym kolorze czerwonym lub czarnym. Ściany boczne wież, przez które nie można wejść, zejść ani zjechać należy zabezpieczyć przed ewentualnym upadkiem użytkownika z zestawu płytami HDPE w kolorze czerwonym, niebieskim, żółtym lub pomarańczowym, z tego samego materiału i koloru należy wykonać dach wieży. Pozostałe elementy stalowe zestawu wraz z kotwami urządzenia muszą być ocynkowane. Fundamenty słupów konstrukcyjnych w zestawie zabawowym dla młodszych dzieci muszą być wykonane z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,6 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m. lub gotowych betonowych prefabrykatów zalecanych przez producenta. 2) Zestaw zabawowy dla starszych dzieci – o wymiarach 4,85 ÷ 5,10 m x 4,10 ÷ 4,30 m i wysokości 2,45 ÷2,65 m. Zestaw musi składać się z podwójnej wieży bez dachu, zjeżdżalni, rury strażackiej oraz łukowej przeplotni z lin. Podest w podwójnej wieży bez dachu musi być zamontowany na wysokości min. 1,3 m od powierzchni gruntu, z wejściem z jednej strony za pomocą podwójnej ścianki wspinaczkowej ustawionej pod skosem, a z drugiej za pomocą podwójnej pionowej drabinki. Do podwójnego podestu wieży z jednej strony musi być zamontowana zjeżdżalnia na wysokości min. 1,3 m od powierzchni gruntu, zaś z drugiej strony do słupów konstrukcyjnych zamontowana musi zostać rura strażacka na wysokości min. 2,15 m od powierzchni gruntu. Łukowa przeplotnia z lin musi być połączona na stałe z słupami konstrukcyjnymi zestawu zabawowego na wysokości min. 2,15 m od powierzchni gruntu i ustawiona na całej szerokości podwójnej wieży bez dachu. Wszystkie słupy konstrukcyjne zestawu zabawowego muszą być wykonane z profili kwadratowych stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo na kolor niebieski lub szary, profile muszą mieć wymiar min. 80 x 80 mm. Ponadto słupy konstrukcyjne zestawu muszą być zabezpieczone z góry zaślepkami z tworzywa sztucznego w celu uniemożliwiania przedostawania się wody do środka. Podwójne podesty oraz podwójna ścianka wspinaczkowa musi zostać wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej oraz do płyty w ściance spinaczkowej mają być zamontowane uchwyty z tworzywa. Ślizg zjeżdżalni musi być wykonany z stali nierdzewnej, a burty boczne zjeżdżalni z płyty HDPE. Łukowa przeplotnia zestawu musi być wykonany z lin polipropylenowe na oplocie stalowym. Do połączenia lin należy zastosować plastikowe łączniki, a w miejscu skrzyżowania się lin należy użyć plastykowych zacisków. Liny oraz plastikowe łączniki i zaciski muszą być w jednym kolorze czerwonym lub czarnym. Pozostałe elementy stalowe zestawu wraz z kotwami urządzenia muszą być ocynkowane. Fundamenty słupów konstrukcyjnych w zestawie zabawowym dla starszych dzieci muszą być wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,6 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m. lub gotowych betonowych prefabrykatów zalecanych przez producenta. 5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZASTOSOWANIA URZĄDZEŃ O INNYCH PARAMETRACH TECHNICZNYCH/WYMIARACH NIŻ PRZEDSTAWIONE W POWYŻSZEJ CZĘŚCI OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1) Zaproponowane w opisie j.w. urządzenia, materiały, sprzęt są tylko przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń, materiałów, sprzętu mających parametry lepsze od opisanych w SIWZ lub spełniających parametry techniczne, eksploatacyjne i wymiary określone przez Zamawiającego. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym j.w. przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonanie piaszczystych stref bezpieczeństwa: 1) Zestaw zabawowy dla młodszych dzieci – 31 ÷ 34 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 27 ÷ 29 mb; 2) Zestaw zabawowy dla starszych dzieci – 45 ÷ 50 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 33 ÷ 40 mb; Wykonawca wykona obramowania stref bezpieczeństwa dla powyższych urządzeń zabawowych obrzeżami trawnikowymi betonowymi o wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, szer. 100 cm i ułoży je na ławie betonowej z betonu klasy min. C12/15. Przed przystąpieniem do wysypywania stref bezpieczeństwa piaskiem należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30 cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200 g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża. Strefę bezpieczeństwa należy zasypać piaskiem płukanym bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji 0 – 2 mm w kolorze najbardziej zbliżonym do żółtego. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować nowe urządzenia w oparciu o przygotowaną przez Zamawiającego koncepcję przy jednoczesnym uzyskaniu akceptacji Rady Osiedla. Przy montażu urządzeń konieczne jest zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla każdego z urządzeń (zestawu zabawowego dla młodszych dzieci, zestawu zabawowego dla starszych dzieci), 2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania 3. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN – EN 1176 – 1:2009 lub PN – EN 1176 – 1:2017 lub równoważnymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika, 6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. II Istotne postanowienia umowy oraz cz. III Opis Przedmiotu Zamówienia dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (dz. U. Z 2014 r. Poz. 1804 oraz z 2015 r. Poz. 978 i 1240). 5.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) Kwotę gwarancji/poręczenia, 4) Termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo załączyć w oryginale do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). Wraz z ofertą należy złożyć: załącznik nr 1A – Zestawienie cenowe poszczególnych elementów zamówienia.2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach