Przetargi.pl
Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej – etap I i II – Utworzenie strefy fitness

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej – etap I i II – Utworzenie strefy fitness
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie nowej strefy fitness przy ul. Jordanowskiej na terenie istniejącego placu zabaw (w tym celu należy dokonać niewielkiej niwelacji terenu, utwardzić podłoże kostką betonową przy urządzeniach siłowni zewnętrznej, wykonać nowe ogrodzenie, doposażyć nowo powstałą strefę w nowe urządzenia siłowni zewnętrznej), w tym: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu dwóch podwójnych zestawów fitness wraz z demontażem istniejącej kostki betonowej ułożonej przy urządzeniach o powierzchni 22 m2 wraz z usunięciem podbudowy spod kostki (warstwa betonu i tłucznia); 2. Wykonawca przed przystąpieniem do układania nowej nawierzchni z kostki betonowej zobowiązany będzie usunąć/wyrwać wywieźć dwa korzenie po drzewach; 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu i utwardzenia podłoża pod nowymi urządzeniami siłowni zewnętrznej kostką betonową szarą fazowaną typu Holland o wymiarach szer. 20 cm dł. 10 cm i gr. 6 cm o łącznej powierzchni ok. 210 m2 , kostka pochodząca z demontażu powierzchni 22 m2 powinna zostać wykorzystana ponownie przy tworzeniu nowej strefy fitness, gdyż jest bardzo dobrym stanie jej wiek to ok. 3 lata; 4. Wykonawca wykona niwelację nawierzchni z kostki betonowej. Do placu zabaw od ul. Grabskiego doprowadzony jest chodnik, w celu ułożenia nawierzchni z kostki betonowej w jednym poziomie Zamawiający zaleca obniżenie istniejącego chodnika o kilka centymetrów. Wykonawca zobowiązany jest dokonać samodzielnej oceny i uzyskać akceptację Zamawiającego; 5. Wykonawca poza powierzchnią brukowaną zamontuje dwie ławki parkowe typu KOBE, przekazane przez Zamawiającego; 6. Wykonawca zakupi i zamontuje obrzeża trawnikowe betonowe o następujących wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, dł. 100 cm (łączna długość obrzeży to 70 mb), obrzeża trawnikowe betonowe zostaną zamontowane na całym terenie objętym tworzeniem nowej strefy fitness; 7. Wykonawca ułoży obrzeża betonowe na ławie betonowej, beton z klasy min. C12/15; 8. Wykonawca wykona podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31 mm, po zagęszczeniu warstwa musi wynosić min. 10 cm. Następnie ułoży kostkę betonową na 4cm warstwie cementowo – piaskowej; 9. Po ułożeniu kostki betonowej należy wypełnić szczeliny piaskiem, a następnie zamieść ułożoną powierzchnię przy użyciu szczotek ręcznych i przystąpić do ubijania nawierzchni. Do ubijania ułożonej nawierzchni z kostki betonowej stosuje się wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego dla ochrony kostek przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Po ubiciu nawierzchni należy ponownie uzupełnić szczeliny piaskiem i zamieść całą zabrukowaną nawierzchnię. 10. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu i montażu nowego ogrodzenia o długości 37,5 mb, które należy wykonać z paneli ogrodzeniowych o następujących parametrach, HR 8/6/8 (podwójny drut poziomy o średnicy 8 mm i pojedynczy drut pionowy o średnicy 6 mmm, wymiar oczek 50 x 200 mm), panel o wymiarach 2,5 m szerokości i 1,23 m wysokości, ocynkowany i malowany proszkowo na kolor RAL 6005 zielony, mocowany do słupka o profilu min. 60 x 40 mm, wysokości 2,00 m i grubości ścianki min. 2 mm który również musi być ocynkowany i malowany proszkowo na kolor RAL 6005. Pod panelami ogrodzeniowymi musi zostać zamontowana betonowa podmurówka pełna (bez przetłoczeń) o parametrach 20 x 249 x 5,5 cm wraz z odpowiednimi łącznikami prostymi oraz jednym łącznikiem narożnym (z czego 10 cm powinno być zamontowane powyżej gruntu reszta podmurówki i łączników poniżej). Dodatkowo w nowym ogrodzeniu poza panelami opisanymi powyżej, należy zamontować dwie furtki wraz z zamkami i klamkami, wypełnienie światła furtki musi być z drutu 8/6/8 tak jak paneli ogrodzeniowych. Furtki powinny być o szerokości min. 1,20 m i wysokości 1,33 m tak aby po zamontowaniu miały jednakową wysokość z resztą ogrodzenia. Istotne jest, aby obie furtki otwierały się do wewnątrz placu z czego jedna w prawą stroną a druga w lewą stronę. 11. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej muszą zostać zamontowane w jednym poziomie w celu osiągnięcia jednego poziomu dla całej powierzchni brukowanej; 12. Urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zamontowane zgodnie i zachowaniem stref bezpieczeństwa przewidzianych dla danego rodzaju urządzenia; 13. wszystkie urządzenia musza być wykonane zgodnie z PN – EN 16630 : 2015 lub równoważną; 14. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń siłowni zewnętrznej; - wyciąg do podciągania i krzesło do wyciskania – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,25 ÷ 2,35 m x 0,65 ÷ 0,75 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - prasa nożna i rower – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,60 ÷ 2,70 m x 0,50 ÷ 0,60 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - surfer i biegacz – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,25 ÷ 2,35 m x 0,80 ÷ 0,90 m i wysokości 1,95 ÷2,05m; - drabinka i podciąg nóg – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 1,55 ÷ 1,70 m x 1,05 ÷ 1,15 m i wysokości 2,00 ÷ 2,10 m; - twister i orbitrek – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,55 ÷ 2,65 m x 0,50 ÷ 0,65 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - motyl i wioślarz – urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,50 ÷ 2,60 m x 1,55 ÷ 1,65 m i wysokości 2,00 ÷ 2,10 m; Wszystkie zestawy urządzeń fitness powinny być zamontowane na pylonie w jednym z kolorów: RAL 6006 (ciemno zielonym) bądź RAL 1037 (żółty słoneczny), zaś pozostałe elementy urządzenia powinny być pomalowane w jeden z kolorów: RAL 7024 (szary grafitowy) bądź RAL 7032 (szaro beżowy) lub RAL 9011 (czarny grafitowy). Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być zamontowana na pylonie trwale naniesiona sitodrukiem. Elementy stalowe urządzeń powinny być wykonane ze stali St3 (R35), ocynkowane ogniowo i malowane podwójnie proszkowo farbami poliestrowymi. W urządzeniach siłowni zewnętrznych powinny być zastosowane następujące materiały: - rama nośna z rur stalowych o średnicy min. 90 x 3,6 mm; wsporniki ruchowe rur stalowych o średnicy min. 40 ÷ 63 x 3,6 mm; siedziska ruchome; siedziska i oparcia wykonane ze stali; pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium; uchwyty i rączki z polichlorku winylu; łożyska typu zamkniętego (NSK); połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie wykonane śrubowo jako sztywne; stopy fundamentowe o wymiarach 0,6 x 0,6 m i wysokości 0,6 m z betonu klasy min. B30/B25; zaślepki z tworzywa sztucznego; zabezpieczenie pylonów z góry i dołu za pomocą nakładek żeliwnych. Łączenia wszystkich drążków z słupami konstrukcyjnymi muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi. Wszystkie śruby i nakrętki muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi. Wszystkie słupy konstrukcyjne i drążki muszą być zaślepione w taki sposób, aby uniemożliwiony był dostęp wilgoci do ich wnętrza. Ostre krawędzie muszą być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm. Wszystkie elementy stalowe (słupy konstrukcyjne, drążki, poręcze, szczeble) muszą być podwójnie malowane proszkowo, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie, galwanizację i cynkowanie. Słupy konstrukcyjne malowane w kolorze RAL 6012 (ciemno zielonym) bądź RAL 1037 (żółty słoneczny). 15. Wszelkie zmiany koloru mogą nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji niezbędnej do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego, pisemnie zaakceptowanej przez Zamawiającego i Przewodniczącego Rady Osiedla Azoty (lub osoby upoważnionej do reprezentowania RO). Zgłoszenia dokona Zamawiający. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich (lub osoby wskazanej przez Zamawiającego); 2. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń siłowni zewnętrznej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN – EN 16630 : 2015 lub równoważną. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni istniejących chodników; 4. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca; 5. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (dz. U. Z 2014 r. Poz. 1804 oraz z 2015 r. Poz. 978 i 1240). 5.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) Kwotę gwarancji/poręczenia, 4) Termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt.4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo załączyć w oryginale do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach