Gmina Nidzica ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
REGON: 51074364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nidzica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja centrum miasta Nidzica – przebudowa rynku w centrum Nidzicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Rewitalizacja centrum miasta Nidzica - przebudowa rynku w centrum Nidzicy”. Zadanie inwestycyjne obejmuje w szczególności: 1/ przebudowę nawierzchni z kostki kamiennej (budowa dróg manewrowych, dojazdów i stanowisk postojowych), 2/ wykonanie ciągów pieszych z płyt kamiennych i kostki kamiennej, 3/ budowę odwodnienia terenu, 4/ budowę oświetlenia ulicznego, 5/ przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej, 6/ budowę obiektów małej architektury. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadań określają: przedmiary robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1.Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. 15.04.2019r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu przelewem; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wykonawca jest uprawniony do wyboru formy wnoszonego wadium. Szczegółowe wymagania odnośnie wadium zawarto w rozdziale XIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie wymaga innych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim, następujące załączniki: 1) Kosztorysy ofertowe (złożone w oryginale) sporządzone na podstawie przedstawionych przedmiarów robót, stanowiące załączniki od nr 20 do nr 25 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego, 3) Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 4) Zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał), 5) Kopia dowodu wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie skweru rekreacyjnego przy Gminnym Ośrodku Kultury i Rekreacji w Wilkasach
Dodano: 2020-05-26 - Remont konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachowego oraz remont elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Działdowie
Dodano: 2019-07-16 - Rewitalizacja centrum miasta Nidzica - przebudowa rynku w centrum Nidzicy
Dodano: 2019-05-20 - Remont pokoi oraz sal wykładowych Wydziału Nauk Technicznych w budynku przy ul. Oczapowskiego 11 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-05-10 - „Rewitalizacja centrum miasta Nidzica – przebudowa rynku w centrum Nidzicy”.
Dodano: 2019-04-30 - Adaptacja części pomieszczeń w budynku administracyjno – biurowym na siedzibę Powiatowego Zespołu ds Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2019-01-04 - Wykonanie prac konserwatorskich obejmujących główną klatkę schodową w budynku administracyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie.
Dodano: 2018-07-30 - Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Nidzicy oraz Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2018-03-23