Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg
- Adres: 18-105 Suraż, ul. 11 Listopada
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 503 184 , fax. 856 503 184
- Data zamieszczenia: 2021-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
ul. 11 Listopada 16
18-105 Suraż, woj. podlaskie
tel. 856 503 184, fax. 856 503 184
REGON: 52884700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej w Zimnochach – Świechach na potrzeby kulturalne i edukacyjne lokalnej społeczności - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi oraz wyposażeniem remizy OSP i sali spotkań mieszkańców w miejscowości Zimnochy - Świechy w ramach zadania „Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej w Zimnochach – Świechach na potrzeby kulturalne i edukacyjne lokalnej społeczności”. a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, audycie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ oraz zestawieniu wyposażenia stanowiącego załącznik Nr 9. b)Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygniecie. c)W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. d)W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp i dołączenie do oferty załącznika nr 10. e)Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. f)Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem w branżach wymienionych w zestawieniu kosztów zadania – Załącznik nr 1A – wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę (odpowiednio podwykonawców, oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętów, montażystów. Ustalenia wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. g)Wymóg zatrudnienie w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru na wykonywanymi robotami. h)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. i)Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. j)Zamawiający informuje, iż przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. k)Wymiana stolarki okiennej nie jest przedmiotem niniejszego postępowania z uwagi, iż została już wymieniona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22