Przetargi.pl
rewitalizacja altany parkowej zlokalizowanej na terenie Ogrodu Botanicznego UAM przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rewitalizacja altany parkowej zlokalizowanej na terenie Ogrodu Botanicznego UAM przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rewitalizację altany parkowej zlokalizowanej na terenie Ogrodu Botanicznego UAM przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu; • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) • Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia [załącznik nr 7 do SIWZ]. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. • Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. • Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia przed uszkodzeniem roślinności znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych prac. • Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia przed uszkodzeniem zabytkowych ławek zlokalizowanych po obu stronach schodów do Pawilonu Letniego. • Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia przed skażeniem chemicznym gleby w sąsiedztwie prowadzonych prac. • Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt prac zabezpieczających. • Zamawiający prowadzić będzie bieżące kontrole zgodności wykonanych prac zabezpieczających z zatwierdzonym projektem zabezpieczeń. • Wykonawca uzgodni z Zamawiającym środki transportu i sprzęt budowlany. • W przypadku nie stosowania przez Wykonawcę uzgodnionych prac zabezpieczających wykonywanie przedmiotu umowy zostanie zatrzymane z winy Wykonawcy do czasu usunięcia uchybień • Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produkty użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny: • winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, • winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, • nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych produktów (dot. instalacji elektrycznych i teletechnicznych) bądź załączyć projekt wraz ze stosownymi obliczeniami, gdy zmiana produktów następuje w wentylacji i klimatyzacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na roboty budowlane; oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 5 (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. dowód wniesienia wadium Forma dokumentu: w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – elektroniczny oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach