Przetargi.pl
Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Świnoujściu – sektor 1

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Świnoujściu – sektor 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Świnoujściu – sektor 1”jest: 1) Część nr I – „Wykonanie zagospodarowania terenu i zieleni oraz małej architektury w Parku Zdrojowym – etap 1” Zagospodarowanie terenu zabytkowego Parku Zdrojowego poprzez wykonanie nowych nawierzchni alei spacerowych, wykonanie altany koncertowej, przebudowę fontanny „poidełko dla ptaków”, przebudowę placu koncertowego i placu zabaw, montaż nowej małej architektury (ławki, śmietniki, stojaki na rowery), wykonanie nowego oświetlenia parku, zagospodarowanie zieleni (cięcia sanitarne, kształtowanie koron drzew, wycinka) oraz nasadzenie nowych drzew, krzewów oraz roślin ozdobnych zgodnie dokumentacją projektową, której wykaz stanowi załącznik nr 3 do umowy. 2) Część nr II – „Wykonanie melioracji Parku Zdrojowego w Świnoujściu”: Zamówienie swoim zakresem obejmuje jedynie część melioracji opisaną w dołączonej dokumentacji technicznej. W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą melioracje w północnej części sektora 1 – tj.: - wykonanie zbiornika retencyjnego Zb1, - wykonanie rowów odwadniających Wl1 – P1, P2 – P3, P4-R1, Wl2-R2, - wykonanie przepustów: W1 – Wl1, P1 – P2, P3 – P4, S4 – Wl2, - wykonanie studni: S1, S2, S3, S4, S5, - wykonanie wylotów: W1, Wl1, Wl2, - wykonanie przepompowni wód odwodnieniowych wraz z szafką zasilająco sterowniczą pompowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II znajduje się w załączniku 2.1 do SIWZ. 2. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy, zakres rzeczowo-finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. 3. Przedmiot zamówienia odpowiada następującym kodom CPV:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część nr I: „Wykonanie zagospodarowania terenu i zieleni oraz małej architektury w Parku Zdrojowym – etap 1” - 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100); - Części nr II: „Wykonanie melioracji Parku Zdrojowego w Świnoujściu” - 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór - zał. nr 4 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór - zał. nr 5 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór - zał. nr 8 do siwz); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium; 8) celem przyznania punktów w kryterium oceny ofert zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacjami o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym tych osób; 9) wypełniony zakres rzeczowo finansowy stanowiący załącznik nr 2.2 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach