Przetargi.pl
Remont – odtworzenie drogi powiatowej Nr 1513 O Skarbiszowice – Tułowice od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1717 O do m. Tułowice

Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4414069 , fax. 77 4414071
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4414069, fax. 77 4414071
    REGON: 53142158400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont – odtworzenie drogi powiatowej Nr 1513 O Skarbiszowice – Tułowice od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1717 O do m. Tułowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1513 O Skarbiszowice – Tułowice, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1717 O do m. Tułowice, w zakresie wzmocnienia konstrukcji jezdni i wymiany istniejącej nawierzchni bitumicznej na nową (szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia w Tomie III). Zakres zadania obejmuje: - roboty przygotowawcze, w tym m.in.: o urządzenie, utrzymanie i likwidacja zaplecza Wykonawcy, o prace geodezyjne, o wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, o zabezpieczenie robót, o oczyszczenie/ konserwacja istniejących przepustów; - wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, w tym m.in.: o geosiatka, o profilowanie i zagęszczanie podłoża pod konstrukcję nawierzchni drogi, o wykonanie recepty i obsługi laboratoryjnej dla podbudowy MCE, o podbudowa MCE gr. 15 cm, o skropienie asfaltem podbudowy i w-wy wiążącej, o nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna); - wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni zjazdów, w tym m.in.: o korytowanie, o profilowanie i zagęszczanie podłoża, o podbudowa z kruszywa łamanego, o skropienie asfaltem podbudowy i w-wy wiążącej, o nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna); - wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni na mostach, w tym m.in.: o wykonanie izolacji dwuwarstwowej z papy asfaltowej, o warstwa wyrównawcza, o skropienie asfaltem w-wy wyrównawczej i w-wy wiążącej, o nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna); - wymiana przepustów, w tym m.i.n: o wymiana przepustów fi 600 pod drogą, umocnienie dna i ścianek rowów płytami ażurowymi, ścianki czołowe przepustów, montaż projektowanych i przełożenie istniejących barier ochronnych; - prace dodatkowe, w tym m.in.: o oczyszczenie i reprofilacja rowów, o wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, o humusowanie i obsianie trawą, o wprowadzenie stałej organizacji ruchu (z wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego); o roboty porządkowe; - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych (ST). W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: a/ opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b/ opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego robót, c/ opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), d/ opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem) e/ zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, w tym: - wykonania pomiarów geodezyjnych powykonawczych na ternach PKP S.A., a także przekazanie operatu powykonawczego do Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej zgodnie z zapisami uzgodnienia PKP S.A. KNWr2.6311.144.2019.JM/2 z dnia 26.07.2019r. oraz dostarczenia Zamawiającemu dowodu tego przekazania i 1 egz. operatu; - opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą pozostałej części zadania (poza terenem PKP) oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej (czerwona pieczątka), f/ wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, g/ zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, h/ innych prac wynikających z uzgodnień branżowych (w tym szczególnie uzgodnień z PKP S.A.) i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznych, i/ spełnienia wymogów zawartych w uzgodnieniach PKP S.A. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Opolu (w tym do wpłaty kaucji gwarancyjnej) j/ sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD do przekazania wraz z dokumentacja powykonawczą). Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiar robót (PR), - Specyfikacje techniczne (ST). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu dot. przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotowego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 29.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tekst jednolity). Nazwa beneficjenta: Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27 Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: "Wadium na przetarg: „Remont DP Nr 1513 O Skarbiszowice – Tułowice” a dowód przelewu załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW: 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 tekst jednolity), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. II. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5,Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną