Przetargi.pl
Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-401 Ostrołęka, Laskowiec, ul. Mazurska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 76 06 , fax. 0-29 769 12 82
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu
    Laskowiec, ul. Mazurska 28
    07-401 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 76 06, fax. 0-29 769 12 82
    REGON: 66908000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpisdnwlaskowcu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu W ramach odnowienia ogólnobudowlanego istniejącego pomieszczenia sanitarnego, należy wykonać następujące prace: - rozebrać istniejąca glazurę i terakotę, - wykonać nowa izolacje na podłodze (tzw. membranę wykonać z wywinięciem na ścianę na wysokość min. +0,50 m nad poziomem posadzki), - wykonać nowe wylewki posadzkowe ze spadkiem w kierunku wpustów odwadniających, - skuć istniejący tynk na ścianach i na suficie, - wykonać nowe otynkowanie ścian tynkiem cementowo – wapiennym kat. III – IV, zagruntować i pomalować farba lateksowa, przeznaczona do pomieszczeń mokrych, - zdemontować istniejące przybory sanitarne: muszle ustępowe, pisuar, umywalki, brodzik prysznicowy, wpusty podłogowe, - zdemontować istniejąca armaturę (krany, wylewki), - zdemontować istniejące zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody zlokalizowane w istniejących rewizjach, przy oknie, - zdemontować istniejące drzwi oraz ościeżnice drzwiowe, - zdemontować istniejące drzwi do wnęki z natryskiem, - zdemontować istniejące nawietrzaki podokienne, - zdemontować istniejące grzejniki, - zdemontować oprawy oświetleniowe oraz gniazdka elektryczne i włączniki światła, - zamontować nowe przybory sanitarne, na normatywnych wysokościach, - zamontować nowa armaturę czasowa (wandaloodporna), - zamontować nowe zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody w rewizjach, - zamontować nowe rewizje, - zamontować nowy zawór do zimnej wody ze złączka do węża, -zamontować nowe wpusty podłogowe z tzw. suchym syfonem, aby zapobiec przedostawaniu się zapachów z kanalizacji, - wykonać nowe podłączenia wod.-kan. od projektowanych przyborów sanitarnych, - wykonać obniżenie istniejącego odpływu kanalizacyjnego, w celu podłączenia wpustu prysznicowego odwadniającego, - wykonać spadki posadzki w kierunku wpustu prysznicowego odwadniającego oraz pozostałych wpustów – zgodnie z rysunkiem, - wykonać próg z terakoty, aby zapobiec przelewaniu sie wody, z wnęki z prysznicem, - zamontować nowe drzwi oraz nowe drzwi wahadłowe, tzw. ,,kowbojki” – zgodnie z zestawieniem, - zamontować nowe drzwi tzw. ,,kowbojki” do wnęki z natryskiem, - zamontować nowe kratki wentylacyjne wyciągowe stalowe, nierdzewne w miejscu istniejących kominów wentylacyjnych, - zamontować wentylator na dachu do obsługi wnęki z natryskiem, - zamontować nowe nawietrzaki podokienne, - zamontować nowe grzejniki, - ułożyć nowa glazurę do wysokości + 2,00 m nad poziomem posadzki oraz do wysokości sufitu we wnęce na natrysk, - ułożyć nowa terakotę. Uwaga! Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, nowych luster nad umywalkami, nowych opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz włączników światła, poza zakresem opracowania. Inwestor zapewni wymagana przepisami temperaturę +24 0C w pomieszczeniu z prysznicem oraz +20 0C w pomieszczeniu z WC i pisuarem. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze W ramach wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, należy wykonać następujące prace: 1. DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ – OBJETEJ OPRACOWANIEM. NALEŻY ZWIEKSZYC NIEKTÓRE OTWORY DRZWIOWE CELEM MONTAŻU DRZWI O WIEKSZEJ SZEROKOSCI NIŻ DOTYCHCZASOWE DRZWI. 2. DEMONTAŻ ISTNIEJACYCH PARAPETÓW OKIENNYCH ZEWNETRZNYCH I MONTAŻ NOWYCH ZEWNETRZNYCH PARAPETÓW OKIENNYCH – WE WSZYSTKICH OKNACH ZEWNETRZNYCH ISTNIEJACYCH ORAZ W NOWYCH. 3. DEMONTAŻ, OCZYSZCZENIE Z RDZY, MALOWANIE I ZABEZPIECZENIE PRZED CZYNNIKAMI ZEWNETRZNYMI ORAZ PONOWNY MONTA_ ZEWNETRZNYCH KRAT OKIENNYCH - WE WSZYSTKICH OKNACH ZEWNETRZNYCH ISTNIEJACYCH ORAZ W NOWYCH. 4. DEMONTAŻ OBRÓBEK BLACHARSKICH WOKÓŁ OKIEN I MONTAŻ NOWYCH OBRÓBEK BLACHARSKICH WOKÓŁ OKIEN (NOWE OBRÓBKI POMALOWANE ORAZ ZABEZPIECZONE PRZED RDZA). 5. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ. 6. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ. UWAGA!!! OKNA NALEŻY ZAMONTOWAC TAK, ABY DÓŁ RAMY OKNA BYŁ ZLICOWANY Z POWIERZCHNIA PARAPETU WEWNETRZNEGO. 7. PRZED PODJECIEM PRAC WSZYSTKIE WYMIARY NALEŻY SPRAWDZIC W NATURZE. UWAGA!!! PRZED PODJECIEM PRAC WSZYSTKIE WYMIARY NALEŻY SPRAWDZIC W NATURZE. Roboty we wszystkich branżach należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją oraz obowiązującym przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT; Pkt 10 ppkt 17 SIWZ: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 2. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4) lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3.Zobowiązanie podmiotów trzecich – w sytuacji gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą; POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach