Przetargi.pl
Remont zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji remontu w etapach, które zapewnią oddawanie kolejnych pawilonów do użytkowania najemcom. Dla pawilonów oddawanych do użytkowania w poszczególnych etapach, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania każdorazowo pozwolenia na użytkowanie. Etapy remontu obejmują: 1. „Etap I” - Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego: a) przygotowanie pomieszczenia parteru lokalu nr 1 w pawilonie E na potrzeby przeniesionych najemców z innych pawilonów, b) sprzedaż i montaż węzła cieplnego w piwnicy pawilonu E wraz z wykonaniem remontu części pawilonu E (podpiwniczenia w całości). Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu Umowy sprzedaży i montażu węzła cieplnego, co szczegółowo określa § 1 ust. 3 Umowy, c) remont pawilonów A i F wraz zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni. 2. „Etap II” - Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego remont pawilonu E (pozostała część niewykonana w Etapie I) oraz pawilonów B, C, D i I piętra wraz z zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) - zał. nr 8 do SIWZ; - Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym - zał. nr 9 do SIWZ; - Przedmiarze robót - zał. nr 10 do SIWZ - stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy; - Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ; - Decyzji pozwolenia na budowę – zał. nr 12 do SIWZ; - Specyfikacją urządzenia rejestrującego –zał. nr 13 do SIWZ; - Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów - zał. nr 14 do SIWZ; - Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych i współwłasności z udziałem Miasta Poznania - zał. nr 15 do SIWZ; - Wytyczne dotyczące kontenerów – zał. nr 16 do SIWZ; - Mapka poglądowa z podziałem na etapy - zał. nr 17 do SIWZ; - Schemat podziału pawilonów wraz z wytycznymi w zakresie podziału – zał. nr 18 do SIWZ; - Wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego – załącznik nr 19 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w kwocie 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100). 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. 3) Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 12.7-12.9 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12.7-12.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. 3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach