Przetargi.pl
Remont zespołu dworsko – pałacowego w Kulicach na potrzeby projektu pn.: Odkrywanie wspólnego dziedzictwa kulturowego poprzez poznawanie historii regionu – propagowanie wiedzy, wymiana doświadczeń” INT 161- I etap

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zespołu dworsko – pałacowego w Kulicach na potrzeby projektu pn.: Odkrywanie wspólnego dziedzictwa kulturowego poprzez poznawanie historii regionu – propagowanie wiedzy, wymiana doświadczeń” INT 161- I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont zespołu dworsko – pałacowego w Kulicach na potrzeby projektu pn.: Odkrywanie wspólnego dziedzictwa kulturowego poprzez poznawanie historii regionu – propagowanie wiedzy, wymiana doświadczeń” INT 161- I etap 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego w załącznikach, który obejmuje m. in.: 1) demontaż pokrycia dachowego, okien połaciowych, okien piwnicznych i stolarki drzwiowej oraz daszku nad wejście, 2) odkopanie ścian fundamentowych wokół budynku wraz z wykonaniem izolacji zewnętrznej, Iniekcję należy wykonać na poziomie ponad ławami kamiennymi w pierwszej warstwie cegły, jedynie na ścianach zewnętrznych, 3) demontaż istniejącej oczyszczalni ścieków, 4) remont, odtworzenie i wymiana ogrodzenia i skrzydeł bramowych, dotyczy dwóch bram, furtki i słupów: od drogi w Kulicach przy stodole oraz od alei starych drzew 5) całkowita wymiana stolarki okiennej w piwnicach na stolarkę o wymaganych właściwościach, 6) całkowita wymiana stolarki połaciowej oraz drzwiowej na nową, 7) remont wszystkich elewacji, montaż opierzeń, parapetów z blachy tytan-cynk, 8) całkowita wymiana łacenia i pokrycia dachu na nowe z dachówki karpiówki, ławami kominiarskimi, płotkami śniegowymi, stopniami, wyłazami i opierzenia dachu ( pasy podrynnowe i okapy) i rur spustowych wykonane z blachy tytan-cynk., 9) wymiana rynien i rur spustowych włącznie z odcinkami- przykanalikami w gruncie oraz ze stojakiem rynnowym, 10) montaż daszku nad wejściem pomocniczym, 11) oczyszczenie elementów stalowych, 12) montaż wentylatora antywybuchowego na dachu, 13) naprawa schodów zewnętrznych, 14) wymiana instalacji odgromowej wraz z bednarką wokół budynku, 15) oczyszczenie dna oraz nabrzeży potoku z zarośli i krzewów, kształtowanie i odtworzenie skarpowania, 16) wykonania zasilania przepompowni ścieków, 17) montaż sterownia przepompowni ścieków, 18) wymiana kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami wokół budynku, 19) wymiana oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną, UWAGA! Z zakresu etapu I wyłączone są: - wykonanie prac wewnątrz budynku w tym m.in. remontu wszystkich pomieszczeń, wymian tynków wewnętrznych w pomieszczeniach i piwnicy, naprawy schodów wewnętrznych. Nie dotyczy to prac, które są niezbędne do wykonania podstawowego zakresu w etapie I. - rozbiórki alejek, obrzeży, nawierzchni ziemnej, asfaltowej i kamiennej, -wycinka drzew i usunięcie wiatrołomów wg projektu rewaloryzacji zieleni,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach