Przetargi.pl
Remont wraz z przebudową budynku biurowego Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy położonego przy ul. Stefana Okrzei 10

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-317 Bydgoszcz, ul. Stefana Okrzei 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 32 33 130 , fax. 52 32 33 130
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Stefana Okrzei 10 10
    85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 32 33 130, fax. 52 32 33 130
    REGON: 00000028200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z przebudową budynku biurowego Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy położonego przy ul. Stefana Okrzei 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. Zakres prac koniecznych do wykonania: 1. Etap A (wg przedmiaru Etap 1) - roboty wykończeniowe II, III, IV piętra, 2. Etap A1 (wg przedmiaru Etap 6) - instalacja wodno-kanalizacyjna, 3. Etap A2 (wg przedmiaru Etap 7) - instalacja elektryczna II, III, IV piętra, 4. Etap A3 (wg przedmiaru Etap 8) - instalacja elektryczna niskoprądowa II, III, IV piętra, 5. Etap A4 (wg przedmiaru Etap 4) - wentylacja, 6. Etap A5 (wg przedmiaru Etap 5) - instalacja c.o., 7. Etap B (wg przedmiaru Etap 2) - elewacja, 8. Etap C (wg przedmiaru Etap 3) - zagospodarowanie terenu. Istotne wymogi dodatkowe wynikające z konieczności użytkowania budynku w trakcie trwania remontu: 1. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia poprzez wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem robót: Etap A (wg przedmiaru Etap 1) - roboty wykończeniowe II, III, IV piętra, Etap A1 (wg przedmiaru Etap 6) - instalacja wodno-kanalizacyjna, Etap A2 (wg przedmiaru Etap 7) - instalacja elektryczna II, III, IV piętra, Etap A3 (wg przedmiaru Etap 8) - instalacja elektryczna niskoprądowa II, III, IV piętra, Etap A4 (wg przedmiaru Etap 4) - wentylacja, Etap A5 (wg przedmiaru Etap 5) - instalacja c.o., Etap B (wg przedmiaru Etap 2) - elewacja, Etap C (wg przedmiaru Etap 3) - zagospodarowanie terenu. 2. Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym. 3. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by w najmniejszym stopniu nie zakłócić pracy prokuratorów i urzędników wykonujących swoje ustawowe zadania w budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy. W tym celu wszelkie kolejne etapy prac muszą być z wyprzedzeniem uzgadniane z Inwestorem i w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń i hałasu do użytkowanej części budynku. 5. Szczególnie głośne prace muszą być prowadzone: w dni robocze w godzinach popołudniowych (po godz. 15.30) lub w dni wolne od pracy. 6. Jeżeli zakres realizowanych prac będzie wymagał przeniesienia użytkujących dane pomieszczenie osób, Wykonawca przygotowuje na własny koszt wcześniej wskazane przez Inwestora pomieszczenia zastępcze i poinformuje Inwestora z trzydniowym wyprzedzeniem (3 dni robocze) o konieczności przeniesienia użytkowników do tymczasowych pomieszczeń. Wykonawca również na własny koszt przenosi wyposażenie biur do tymczasowych pomieszczeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i nie uszkadzając sprzętu stanowiącego wyposażenie. Odbiór pomieszczeń tymczasowych wraz z przeniesionym sprzętem odbywa się protokolarnie. Osobą odpowiedzialną za realizację tego punku ze strony Inwestora będzie Pani Beata Łangowska, tel. 052 32 33 127. Inwestor przewiduje przygotowanie nie więcej niż 7 pomieszczeń, o powierzchni ok. 18 m2 każde. 7. Przygotowanie pomieszczeń tymczasowych ma polegać na odświeżeniu ścian i wykładzin w pomieszczeniu, ewentualnie naprawieniu widocznych uszkodzeń. 8. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym dokonuje uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Ostatecznie sprząta obszar. 9. Jeśli zakończenie prac w danym obszarze będzie związane z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń lub ciągów komunikacyjnych oraz przekazaniem ich do użytkowania Inwestorowi, dodatkowo obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 10. Jeśli wystąpią prace konieczne do wykonania w części użytkowanej bez możliwości wydzielenia odrębnego obszaru roboczego, Wykonawca z wyprzedzeniem 3 dni roboczych zaproponuje Inwestorowi, po uprzednim uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, sposób wykonania prac, z uwzględnieniem zabezpieczenia obszarów użytkowanych przed przypadkowym zniszczeniem, zabrudzeniem oraz hałasem. Dodatkowo obszary te, po zakończeniu prac muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 11. Po zakończeniu tego etapu prac Wykonawca uporządkuje teren budowy oraz cały obszar wokół budynku. Uporządkowanie będzie polegało na usunięciu wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń narzędzi, odpadów i innych zanieczyszczeń. Dodatkowo wykonawca dokona nasadzenia terenów zielonych przed budynkiem od strony ul. Ks. Schulza. 12. Inwestor zastrzega sobie prawo akceptacji wszelkich materiałów wykończeniowych wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji prac remontowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 gr.) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego: BRE BANK SA Oddział Korporacyjny Bydgoszcz, 44114010520000597358001001, z dopiskiem Wadium - remont wraz z przebudową budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 - VII G 231/5/12.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach