Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg
- Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61, , fax. 58 551 55 34
- Data zamieszczenia: 2019-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
al. Niepodległości 930
81-861 Sopot, woj. pomorskie
tel. 58 551 21 15; 551 72 61, , fax. 58 551 55 34
REGON: 22120997300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdiz.sopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT TUNELU POD TORAMI PKP SOPOT KAMIENNY POTOK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: REMONT TUNELU POD TORAMI PKP SOPOT KAMIENNY POTOK Zakres realizowany w niniejszym postępowaniu stanowi, w szczególności: – Oczyszczenie tunelu – Oczyszczenie – dwie klatki schodowe (z wyłączeniem schodów na peron, – Uzupełnienie brakujących cokołów granitowych, – Wykonania uszczelnienia styku posadzki i cokołu i cokołu i ściany, – Ściany i stropy – lokalne uzupełnienia, usunięcie luźnych fragmentów, gruntowanie i dwukrotne malowanie, – Wykonanie dylatacji ścian, – Naprawy pęknięć ścian żelbetowych, – Wykonanie izolacji (iniekcja) ścian - lokalnie, – Wykonanie izolacji (szlam) ścian - lokalnie, – Demontaż i ponowny montaż, oczyszczenie, usunięcie powłoki malarskiej, malowanie istniejących balustrad (dla montażu nakryw granitowych), – Demontaż i ponowny montaż istniejącego pochwytu (dla montażu nakryw granitowych), – Montaż nakryw granitowych gr. 3 cm (pod balustradami), – Montaż obróbki z blachy tytan-cynk (pod ścianami przeszklonymi) i na ścianie małej klatki schodowej – Mycie pasa zadaszenia od strony ulic – Zabezpieczenie (tymczasowe) posadzek przed zanieczyszczeniem, – Zabezpieczenie istniejących pochwytów przed zabrudzeniem, – Ustawienie i demontaż barierek zabezpieczających - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, zgodnie z Załącznikiem nr 5a 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynków B i C w związku ze zwiększeniem liczby osób w nich zamieszkujących
Dodano: 2023-05-31 - Modernizacja budynków B i C w związku ze zwiększeniem liczby osób w nich zamieszkujących
Dodano: 2023-04-24 - Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie
Dodano: 2023-04-18 - Remont dachu stajni w leśnictwie Wojtal
Dodano: 2022-09-19 - Budowa amfiteatru z zadaszoną sceną, zapleczem oraz widownią przy Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Dodano: 2022-08-12 - Modernizacja (remont) kotłowni gazowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania na poziomie piwnic wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Wały Jagiellońskie 1 w Gdańsku.
Dodano: 2021-05-04 - Wykonanie odtworzenia laboratorium w pomieszczeniu 617 na poziomie 600 w budynku B MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Dodano: 2021-03-03 - Wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzyno
Dodano: 2021-02-18 - Wykonanie odtworzenia laboratorium w pomieszczeniu 617 na poziomie 600 w budynku B MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Dodano: 2021-02-03 - Adaptacja części pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Dzierzgoniu – wykonanie Biura Obsługi Klienta w ramach poprawy dostępności ze względu na występowanie pandemii Covid 19
Dodano: 2021-01-11