Przetargi.pl
"Remont sześciu odcinków dró gminnych w m. Bielnik Drugi, Czechowo. Komorowo Żuławskie, Pilona

Gmina Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Browarna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552341884 , fax. 552340871
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Elbląg
    ul. Browarna 85
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552341884, fax. 552340871
    REGON: 17074773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont sześciu odcinków dró gminnych w m. Bielnik Drugi, Czechowo. Komorowo Żuławskie, Pilona
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej dla inwestycji pn. „Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych w m. Bielnik Drugi, Czechowo, Komorowo Żuławskie, Pilona. Ze względów organizacyjno–technicznych inwestycja będzie realizowana w sześciu zadaniach: 1. Zadanie I – Remont odcinka drogi gminnej o długości 102,5mb w m. Bielnik Drugi, 2. Zadanie II – Remont odcinka drogi gminnej o długości 321mb w m. Czechowo, 3. Zadanie III – Remont odcinka drogi gminnej o długości 231mb w m. Czechowo, 4. Zadanie IV – Remont odcinka drogi gminnej o długości 235mb w m. Komorowo Żuławskie, 5. Zadanie V – Remont odcinka drogi gminnej o długości 116mb w m. Komorowo Żuławskie, Zadanie VI – Remont odcinka drogi gminnej o długości 161mb w m. Pilona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg, w Banku PEKAO S.A. nr 31 1440 1101 0000 0000 1458 0123 przed terminem składania ofert, z oznaczeniem „Wadium – Remont sześciu odcinków dróg gminnych”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w kasie Urzędu Gminy Elbląg. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto do oferty należy załączyć: formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, kosztorys ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium, pełnomocnictwo (jeżeli zostało ustanowione).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach