Przetargi.pl
Remont śluzy pociągowej – stopień wodny Wróblin. Etap III

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22) 37 20 260 , fax. +48 (22) 37 20 295
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22) 37 20 260, fax. +48 (22) 37 20 295
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wody.gov.pl, http://gliwice.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont śluzy pociągowej – stopień wodny Wróblin. Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont śluzy pociągowej – stopień wodny Wróblin. Etap III”. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.: 1) Roboty przygotowawcze  Montaż pomp z użyciem zestawu pływającego i spompowanie wody z komory śluzy,  Przygotowanie w śluzie studni odwodniających wraz z ich zabudową po zakończeniu robót,  Utrzymywanie komory śluzy w stanie odwodnionym (praca zestawu pomp) na czas trwania robót podstawowych,  Prace nurkowe przy montażu zamknięć remontowych szandorowych i iglicowych wraz z robotami towarzyszącymi,  Prace nurkowe przy demontażu zamknięć remontowych szandorowych wraz z robotami towarzyszącymi. Uwaga: Tamowanie i roztamowanie śluzy nastąpi w terminie uzgodnionym z Wykonawcą i zostanie wykonane przez Zespół Wsparcia Technicznego (jednostka Zamawiającego), przy udziale zespołu nurków (jednostka Wykonawcy). 2) Roboty rozbiórkowe  Wykucie, demontaż istniejących elementów stalowych: okuć, barierek zejściowych i innych, oraz ponowny ich montaż wraz z robotami towarzyszącymi,  Skucie okładziny klinkierowej gr.25 cm na schodach GG, strona lewa i prawa przy użyciu sprzętu towarzyszącego,  Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów komunalnych wraz z opłatą za składowanie. 3) Roboty malarskie – ściana lewa komory śluzy  Montażu utrzymanie oraz rozbiórka po zakończeniu robót, rusztowania dla wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego okładzin ścian pionowych z grodzic stalowych GU 16-400,  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym konstrukcji pełnościennych z grodzic stalowych na lewej ścianie komory śluzy wraz z robotami towarzyszącymi,  Malowanie natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania epoksydowymi konstrukcji pełnościennych np. Epinox 77 lub równoważnym (jako podkład dwuskładniowy o grubości powłoki 450 μm po malowaniu) oraz farbami nawierzchniowymi np. Emapur P lub równoważnym (jako warstwa nawierzchniowa o grubości powłoki po malowaniu 50 μm), łączna grubość powłoki po malowaniu= 500 μm, wraz z robotami towarzyszącymi. 4) Roboty malarskie – głowa dolna od strony komory śluzy  Montaż, utrzymanie oraz rozbiórka po zakończeniu robót, rusztowania dla wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego okładzin ścian pionowych z grodzic stalowych (poziom dna wnęki GD 143,82 m n.p.m. – poziom korony GD 150,50 m n.p.m. rzędne w układzie AMSTERDAM),  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym powierzchni pionowych głowy dolnej z grodzic G 62 za wrotami – usunięcie wcześniej nałożonych powłok,  Malowanie natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania epoksydowymi konstrukcji pełnościennych np. Epinox 77 lub równoważny (jako podkład dwuskładniowy o grubości powłoki 450 μm po malowaniu) oraz farbami nawierzchniowymi np. Emapur P lub równoważny (jako warstwa nawierzchniowa o grubości powłoki po malowaniu 50 μm), łączna grubość powłoki po malowaniu= 500 μm, wraz z robotami towarzyszącymi. 5) Roboty malarskie - głowa górna od strony komory śluzy  Montaż, utrzymanie oraz rozbiórka po zakończeniu robót, rusztowanie dla wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego okładzin ścian pionowych z grodzic stalowych (poziom dna wnęki GG 144,15 m n.p.m. – poziom korony GG 150,52 m n.p.m. rzędne w układzie AMSTERDAM),  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym powierzchni pionowych głowy dolnej z grodzic G 62 za wrotami – usunięcie wcześniej nałożonych powłok,  Malowanie natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania epoksydowymi konstrukcji pełnościennych np. Epinox 77 lub równoważny (jako podkład dwuskładniowy o grubości powłoki 450 μm po malowaniu) oraz farbami nawierzchniowymi np. Emapur P lub równoważny (jako warstwa nawierzchniowa o grubości powłoki po malowaniu 50 μm), łączna grubość powłoki po malowaniu= 500 µm, wraz z robotami towarzyszącymi. 6) Reprofilacja betonów  Czyszczenie powierzchni betonowych ścian, strumieniowe wodne wysokociśnieniowe - zmycie po skuciu lub celem usunięcia z powierzchni betonu zabrudzeń organicznych itp., wraz z robotami towarzyszącymi,  Ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo-polimerową PCC (np. Betofix R4 lub równoważny); grubość warstwy naprawczej 5 mm. 7) Roboty konstrukcyjne murowe na schodach głowy górnej  Zmycie ciśnieniowe wodą rozkutych powierzchni ceglanych czyszczenie strumieniowo wodne wysokociśnieniowe  Betonowanie przy ścianach, wykonanie podbudowy z betonu C 20/25 pod pierwszym stopniem przy schodach na lewej i prawej stronie głowy górnej z wykorzystaniem sprzętu towarzyszącego,  Wykonanie nawierzchni z okładziny klinkierowej na schodach wraz z robotami towarzyszącymi,  Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej natryskiem schodów z okładzin klinkierowych. 8) Odtworzenie oświetlenia zewnętrznego na peronie  Zakup i montaż słupów oświetleniowych oraz wysięgników dwuramiennych w komplecie i posadowieniu na istniejących fundamentach typu B-60, wraz z robotami towarzyszącymi,  Dostawa i montaż opraw dla 3 szt. latarni (z podwójnymi wysięgnikami), ledowe, wodoszczelne - uszczelka na całości lamp oraz zabudowy elektroniki o mocy oprawy minimum 120 W i strumieniu świetlnym LED minimum 19 000 lm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być złożony w oryginale w siedzibie Zarządu Zlewni w Opolu, ul. Odrowążów 2, Sekretariat (I piętro, pok. 8). Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr …”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. 8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 w Części V SIWZ). WYKONAWCA ZAGRANICZNY 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się. OFERTA WSPÓLNA Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5 SIWZ. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 w Części V SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania stanowi Załącznik Nr 5 w Części V SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.2.4 i 10.2.5 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. PEŁNOMOCNICTWO Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach