Przetargi.pl
Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap III

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22) 37 20 260 , fax. +48 (22) 37 20 295
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22) 37 20 260, fax. +48 (22) 37 20 295
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap III”. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.: 1) Prace przygotowawcze i rozbiórkowe  Montaż pomp z użyciem zestawu pływającego i spompowanie wody z komory śluzy - 1,00 kpl  Utrzymanie komory śluzy w stanie odpompowanym - montaż i praca pomp oraz dozór nad nimi - 1 428,00 rg  Rozkucie krawędzi głowy na styku powierzchni poziomych korony ze ścianą pionową - 1,50 m3  Rozkucie pozostałej części powierzchni poziomej klinkierowej okładziny korony głowy górnej - 10,60 m3  Wykucie / demontaż istniejących elementów stalowych: okuć, 4 szt. ramek pod postumenty wałka napędów, barierek na górnej głowie, tablic, repera, łaty wodowskazowej, blach, krat i innych, oraz ponowny ich montaż - 1,00 kpl  Zmycie ciśnieniowe (hydrodynamiczne) wodą powierzchni skutych koron głowy górnej - 92,70 m2  Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie - 12,10 m3  Montaż, utrzymanie oraz rozbiórka rusztowań - 324,55 m2  Rozkucie klinkierowych okładzin pionowych ścian głowy górnej na głębokość 15 cm - 18,55 m3  Skucie okładziny klinkierowej gr.25 cm na schodach GG, strona lewa i prawa - 7,74 m3  Rozkucie krawędzi ścian przy zamknięciach szandorowych i wnękach na mechanizm zamknięcia motylkowego wrót (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 45,75 mb) - 2,05 m3  Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie - 28,14 m3  Zmycie ciśnieniowe wodą powierzchni skutych ścian pionowych oraz staranne czyszczenie powierzchni ciosów granitowych - 123,02 m2 2) Odtworzenie ścian pionowych GGL i GGP. Prace z użyciem rusztowań  Zakup, dostawa i odbudowa ścian pionowych z cegły klinkierowej (za cegłą zaprawa) wraz ze zbrojeniem co 4 warstwy - 138,02 m2  Zakup, dostawa i odbudowa krawędzi na styku powierzchni poziomych i ścian pionowych (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 99,35 mb) - 2,05 m3  Piaskowanie i malowanie powierzchni stalowych blach i krat na koronach głów - 51,42 m2  Zmycie ciśnieniowe wodą powierzchni pionowych ścian (odtworzonych oraz starych, przeznaczonych do uzupełnienia spoinowań) - 345,34 m2  Zakup, dostawa i uzupełnienie spoinowania na ścianach pionowych - 207,32 m2  Zakup, dostawa i naniesienie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej - 345,34 m2  Wykonanie, dostawa i wymiana (wywiercenie otworów i montaż preparatem na bazie żywicy epoksydowej) uszkodzonych kotew gwintowanych fi 16 mm L= 20 cm, mocujących ramę postumentów napędu wrót - 6,40 m 3) Roboty budowlane betonowe. Prace z użyciem rusztowań  Zakup, dostawa i wypełnienie betonem C20/25 z dodatkiem włókien polipropylenowych, wolnych przestrzeni m.in. przy ciosach granitowych i za odbudowanymi ścianami z cegły klinkierowej - 9,03 m3  Zakup, dostawa i wypełnienie betonem C20/25 z dodatkiem włókien polipropylenowych, wolnych przestrzeni (za cegłą) w narożach głowy górnej wraz z dodatkowym kotwieniem za pomocą prętów stalowych - 6,70 m3 4) Odtworzenie powierzchni poziomych - korony GGL i GG  Zakup, dostawa i odbudowa poziomych powierzchni korony z cegły klinkierowej (za cegłą zaprawa) wraz ze spoinowaniem - 81,43 m2  Demontaż, renowacja i ponowny montaż ciosów kamiennych wraz ze spoinowaniem - 2,30 m3  Zakup, dostawa i odbudowa krawędzi korony głów na styku ze ścianami pionowymi (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 43,28 mb) – 1,50 m3  Zmycie ciśnieniowe wodą odbudowanych powierzchni koron głów oraz powierzchni istniejących wnęk mechanizmów na głowach - 132,85 m2  Zakup, dostawa i uzupełnienie spoinowania powierzchni istniejących wnęk mechanizmów na głowach - 51,42 m2  Zakup, dostawa i naniesienie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej - 132,85 m2  Zakup, dostawa i wykonanie okładziny klinkierowej na schodach - 5,23 m3 5) Wykonanie i montaż elementów stalowych  Zakup, transport i montaż nowych barierek i poręczy wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym przez ocynkowanie oraz ich osadzenie - 1 425,28 kg  Wykonanie ramy i postumentu wraz z wywierceniem otworów i montażem za pomocą preparatów na bazie żywicy epoksydowej (łącznie z kosztem zakupu i dostawą materiału)- 495,31 kg 6) Roboty malarskie - głowa górna śluzy  Piaskowanie dwustronne granulatem bezkwarcowym elementów stalowych (blach, krat i łożyska z podstawą, okucia metalowe wnęk) na koronach głowy górnej - 13,14 m2  Malowanie dwustronne natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania epoksydowymi konstrukcji pełnościennych (blach, krat i łożyska z podstawą, okucia metalowe wnęk) oraz farbami nawierzchniowymi, łączna grubość powłoki po malowaniu = 500 um - 13,14 m2 7) Zagospodarowanie terenu przy śluzie małej – chodnik  Wykonanie wykopu gruntu na głębokości do około 26 cm pod chodnik przy prawym i lewym peronie oraz na terenie pomiędzy śluzami - 77,26 m3  ST-3 Załadunek, transport i wywóz gruntu z wykopu na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie - 77,26 m3  Przycięcie piłą tarczową betonów o przy pachołach cumowniczych (długość cięcia betonu przy jednym pachole ok. 2 m) oraz skucie odciętych części betonów na gł ok. 11 cm - 11,00 kpl  Skucie betonowych, niezbrojonych płyt chodnika gr. ok. 11 cm przy peronie lewym, oraz na terenie pomiędzy śluzami- 20,42 m3  Załadunek, transport i wywóz gruzu na składowisko odpadów wraz z kosztami utylizacji - 20,42 m3  Zakup, dostawa i ułożenie geowłókniny igłowanej z polipropylenu o masie powierzchniowej min. 250 g/m2, wytrzymałości na rozciąganie min. 20 kN/m i wytrzymałości na przebicie statyczne min. 3,5KN - 375,69 m2  Zakup, dostawa i ułożenie obrzeży betonowych (nowych) o wym. 100x30x8 cm na podbudowie betonowej z oporem Vbet=0,0625 * 273,93 = 17,12 m3, wraz z robotami towarzyszącymi - 245,14 mb  Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. warstwy 5 cm oraz na podbudowie z tłucznia o frakcji 0-31.5 warstwa gr. 15cm wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi - 69,55 m2  Wykonanie nawierzchni pod chodnik z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. warstwy 5 cm oraz na podbudowie z tłucznia o frakcji 0-31.5 warstwa gr. 15cm wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi - 306,14 m2  Zakup i dostawa na teren między śluzą małą a śluza pociągową kostki brukowej typu Polbruk gr. 6 cm - 320,00 m2 8) Urządzenia ratunkowe  Zakup, transport i montaż nowych kaset ze sprzętem ratunkowym (koło ratunkowe, rzutka, lina a zasobnikiem, bosak) mocowanych na stojaku metalowym wraz ich osadzenie wraz z robotami towarzyszącymi - 2,00 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być złożony w oryginale w siedzibie Zarządu Zlewni w Opolu, ul. Odrowążów 2, Sekretariat (I piętro, pok. 8). Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.64.2020.MS”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. 8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 w Części V SIWZ). WYKONAWCA ZAGRANICZNY 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się. OFERTA WSPÓLNA Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5 SIWZ. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 w Części V SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. ażdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania stanowi Załącznik Nr 5 w Części V SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.2.4 i 10.2.5 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. PEŁNOMOCNICTWO Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach