Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej oraz zaplecza sanitarno – szatniowego w Szkole Podstawowej w Gnieżdżewie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont sali gimnastycznej oraz zaplecza sanitarno – szatniowego w Szkole Podstawowej w Gnieżdżewie”. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). 3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na czas trwania tych czynności, przy uwzględnieniu następujących założeń: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji lub rozliczania zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania żądania w tym przedmiocie; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników ogólnobudowlanych w ramach zamówienia. 4) jeżeli czynności wskazane w pkt 3 spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu pracy Wykonawca lub Podwykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. 4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali „OLIMPIA” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont wraz z termomodernizacją budynku Centrum Informacji Turystycznej w Rowach na potrzeby poszerzenia ofert w zakresie turystyki aktywnej na bazie geocachingu
Dodano: 2024-03-29 - Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP I
Dodano: 2024-03-27 - „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Otłowiec”
Dodano: 2024-03-27 - Remonty lokali mieszkalnych II
Dodano: 2024-03-26 - Budowa kładki dla pieszych w Tczewskich Łąkach
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 2 - Przychodnia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku
Dodano: 2024-03-25 - Remont zabytkowego budynku w m. Bronowo, Gmina Kępice
Dodano: 2024-03-22 - Utwardzenie działki budowlanej wraz z budową ogrodzenia i budową elementów małej architektury– zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-21 - MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-03-21