Przetargi.pl
Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w budynku nr 99 – Kasyno na terenie kompleksu K-6087 Radom

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w budynku nr 99 – Kasyno na terenie kompleksu K-6087 Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w budynku nr 99 – Kasyno na terenie kompleksu K-6087 Radom 2. Roboty ogólno-budowlane w tym: osadzenie w gotowych ościeżach nowej stolarki okiennej 3-szybowej (szyby piaskowane), spełniającej aktualne wymagania odnośnie izolacyjności cieplnej; naprawa dachu po rozebranym trzonie kominowym; wywóz i utylizacja gruzu z terenu budowy; skucie oblicowania z płytek ceramicznych na ścianach; zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; rozebranie posadzek z płytek ceramicznych; rozebranie wylewek cementowych na stropie w poziomie; rozebranie elementów żelbetowych i posadzki cementowej w poziomie piwnic; skucie tynków na ścianach i stropie piwnic; wymiana nadproża na belkach stalowych w piwnicach; naprawa miejscowa stropu żelbetowego prefabrykowanego (płyta kanałowa); wykonanie poziomej izolacji przeciwwodnej z papy termozgrzewalnej pod posadzkowej; wykonanie niezbędnych wylewek pod posadzkowych pod posadzkę epoksydową; wykonanie przeciwwodnej izolacji pod płytkowej z zaprawy uszczelniającej (folii w płynie) na posadzkach i ścianach do wys. 50 cm; wykonanie posadzek z żywic dwuskładnikowych, antypoślizgowych; wykonanie licowania ścian z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej wraz z zamontowaniem listew narożnych oraz przygotowaniem podłoża; wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach piwnic; osadzenie listew narożnikowych aluminiowych, powlekanych przy licowaniu ścian płytkami ceramicznymi (naroża i zakończenia ścian, otwory okienne i drzwiowe); wykucie w ścianach wewnętrznych otworów drzwiowych wraz z zamontowaniem nadproży;) wykucie z muru podokienników wewnętrznych, poliestrowych; wykucie z muru ościeżnic drzwiowych wewnętrznych; wykucie z muru okien zespolonych; uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i sufitach; przecieranie istniejących tynków wewnętrznych;wymiana kratek wentylacyjnych (zabezpieczonych siatką przed owadami) wewnątrz pomieszczeń wraz z odgruzowaniem przewodów kominowych; montaż podokienników z płyt konglomeratów kamiennych o gr. 3 cm, gat. I (kolor do uzgodnienia z Inwestorem); wykonanie obudów rur wodociągowych i c.o., z płyt g/k wodoodpornych wraz z zamontowaniem drzwiczek rewizyjnych na zaworach; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wodoodpornymi wraz z gruntowaniem; montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych malowanych proszkowo w kolorze RAL, uzgodnionym z Inwestorem; montaż drzwi stalowych jednoskrzydłowych, malowanych proszkowo w kolorze RAL, uzgodnionym z Inwestorem. 3. Roboty sanitarne (wod.-kan., c.o.): demontaż odcinków rur stalowych c.t. – w pomieszczeniach technicznych, wymiana grzejników płytowych na grzejniki płytowe higieniczne w pomieszczeniach kuchni głównej i zapleczy kuchennych, wymiana armatury grzejnikowej na zawory termostatyczne, montaż zaworów powrotnych przy grzejnikach, wymiana odpowietrzników automatycznych, wymiana elementów instalacji centralnego ogrzewania : rurażu i armatury – w zakresie niezbędnym do wykonania wymiany grzejników płytowych wraz z armaturą, wykonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania, malowanie rurociągów, izolacja rurociągów instalacji c.o. przeznaczonych do skrycia w przegrodach lub pod zabudową, izolacja rurociągów c.o. i c.t. w pomieszczeniach technicznych, wymiana poziomów wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wykuciami niezbędnych otworów w ścianach i stropach w pomieszczeniach technicznych, wymiana, montaż wpustów kanalizacyjnych podłogowych na wpusty higieniczne wraz z wymianą podejść kanalizacyjnych w pomieszczeniach kuchni głównej i zaplecza kuchennego, wymiana, montaż wpustów kanalizacyjnych piwnicznych w pomieszczeniach technicznych, sprawdzenie szczelności i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej, wymiana skorodowanych odcinków rurociągów instalacji wodociągowej, demontaż zbędnej armatury odcinającej i pomiarowej na instalacji wodociągowej, wymiana niesprawnych zaworów odcinających instalacji wodociągowej, izolacja rurociągów instalacji wody zimnej oraz c.c.w. przeznaczonych do skrycia w ścianie lub pod zabudową, wykonanie podejść wod.-kan. wraz z armaturą odcinającą pod nowoprojektowane urządzenia gastronomiczne, demontaż istniejących oraz montaż nowych podejść wod.-kan. pod urządzenia kuchenne w nowej lokalizacji, przełożenie (demontaż i montaż) armatury wodociągowej i przyborów sanitarnych – kuchennych, sprawdzenie szczelności oraz płukanie instalacji wodociągowej po wykonanych pracach instalacyjnych, wykonanie przebić i przekuć przez przegrody budowlane wraz z zamurowaniem po robotach instalacyjnych, wykucie bruzd pionowych i poziomych w ścianach i stropach związane z wykonaniem prac remontowych instalacji wod.-kan. i c.o., wykonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania – dostarczenie protokołu z próby szczelności na zimno i na gorąco, wymiana poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wpustów podłogowych wraz z podejściami kanalizacyjnymi– sprawdzenie jakości materiału, prawidłowości połączeń, spadków, średnic, demontaż istniejących oraz montaż nowych podejść wod.-kan. pod urządzenia kuchenne w nowej lokalizacji – sprawdzenie jakości materiałów , poprawności montażu i wykonania połączeń , demontaż i montaż armatury wodociągowej i przyborów sanitarnych – sprawdzenie jakości materiałów i urządzeń, poprawności montażu i wykonania połączeń, malowanie rurociągów – sprawdzenie jakości wykonanej powłoki malarskiej, izolacja rurociągów instalacja wody zimnej ,ciepłej i cyrkulacji oraz c.o. i c.t. – jakość wykonanych prac, zgodność montażu z instrukcją producenta, wykucie i zamurowanie bruzd z przewodami instalacji wod.– kan. - sprawdzenie jakości materiału i staranności wykonania, wykonanie próby szczelności instalacji wody zimnej, oraz c.c.w. – dostarczenie protokołu z próby szczelności, wykonanie płukania instalacji wodociągowej - dostarczenie protokołu z płukania instalacji, sprawdzenie szczelności i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej - dostarczenie protokołu, przejścia p/poż – oznakowanie przejść , protokół z wykonania przejść p/poż. 4. Roboty elektryczne: demontaż opraw świetlówkowych; demontaż łączników instalacyjnych; demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych i podtynkowych; demontaż osprzętu modułowego szynowego; wykucie wnęki i bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie; zaprawianie bruzd z przewodami; montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z przygotowaniem podłoża; montaż osprzętu modułowego w rozdzielniach; ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach; montaż istniejących przewodów w bruzdach wykonanych mechanicznych; montaż opraw świetlówkowych i LED na gotowym podłożu; montaż nowego osprzętu (łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych,); montaż nowych rozdzielnic wraz z osprzętem modułowym; montaż przewodów elektrycznych pod nowe urządzenia i okapy kuchenne - zgodność z dokumentacją wykonawczą oraz DTR urządzeń, pomiary izolacji instalacji elektrycznych oraz sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń – protokoły z pomiarów wraz z uprawnieniami wykonującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 15 536,75 złotych brutto. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 9 do SIWZ – gdy dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach