Przetargi.pl
Remont pomieszczeń magazynowych biblioteki budynek B ob. 02.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń magazynowych biblioteki budynek B ob. 02.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych elektrycznych i ogólnobudowlanych - wykończeniowych w celu dokonania remontu pomieszczeń magazynowych biblioteki znajdującej się w obiekcie 02 budynek B Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zakres robót: Roboty ogólnobudowlane - wykończeniowe: Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych oraz malowanie, wykonanie obudów z płyt g-k w celu przesłonięcia rur instalacji sanitarnej oraz zamontowanie drzwiczek rewizyjnych w miejscach zaworów. Roboty instalacyjne - elektryczne: Wymiana instalacji gniazd i oświetlenia, wymiana oświetlenia na nowe o źródłach led, montaż nowych gniazd 230V, zasilanie regałów elektrycznych, zasilanie wentylatora, poprowadzenie instalacji okablowania strukturalnego, wykonanie orurowania dla przyszłego zasilenia urządzeń wentylacji, przeniesienie instalacji teletechnicznych z koryt pcv pod tynk. Instalacje będą zasilane z istniejących obwodów. W ramach wymiany instalacji podtynkowej na nową należy zdemontować stare oprzewodowanie i zastąpić je przewodami typu YDYp 450/750V . Ponadto wszelkie instalacje teletechniczne prowadzone w kanałach pcv należy wykonać podtynkowo. Istniejące oprawy świetlówkowe należy wymienić na nowe oprawy ledowe. Parametry opraw: moc 30W, źródło led, korpus z blachy malowany proszkowo, klosz MPRM, montaż natynkowy, temperatura barwowa 4000K. Oprawy będą montowane na miejscu istniejących opraw, na etapie realizacji zostanie uszczegółowiony kierunek montażu. Załączanie opraw będzie podzielone na trzy strefy tak jak dotychczas. W mniejszym pomieszczeniu oprawy załączane będą poprzez czujkę ruchu. Istniejące gniazda należy zlikwidować, będą one zamontowane na przeciwległej ścianie. W jednym miejscu będzie zlokalizowany punkt biurowy składający się z pięciu gniazd 230V i dwóch gniazd RJ45. Należy zamontować jedno gniazdo na oddzielnym obwodzie dla zasilania regałów elektrycznych. Do pomieszczenia należy doprowadzić dwa kable UTP kat. 6 nieekranowane dla okablowania strukturalnego zakończone gniazdem 2 xRJ45. Instalacje prowadzić z najbliższej serwerowni po istniejących trasach. W pomieszczeniu jest wentylator, który należy zasilić poprzez wyłącznik. Pomieszczenie wyposażone jest w instalację systemu alarmu pożarowego. Na czas remontu należy je zdemontować po zakończeniu prac zamontować ponownie. Przyszłościowo w pomieszczeniu biblioteki będzie centrala wentylacyjna, dla jej zasilania należy wkuć w ścianę peszel 32mm i wyprowadzić go na korytarz tak aby można była możliwość wciągnięcia kabla. Wszystkie roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przy użyciu materiałów nowych, pozbawionych wad. Po zakończeniu robót Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany będzie przeprowadzić wszelkie badania oraz próby i przedstawić stosowne protokoły, wykonać dokumentację powykonawczą zawierającą protokoły pomiarowe, deklaracje zgodności, instrukcję obsługi urządzeń i rysunki, również w formie elektronicznej. Szczegóły dotyczące zakresu robót i warunków wykonania określają: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - autor: mgr inż. Dariusz Zuzel. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - autor: mgr inż. Daniel Dobrowolski. 3) Przedmiar robót - branża budowlana. 4) Przedmiar robót - branża elektryczna. Wymagany minimalny okres gwarancji: Bezpłatna gwarancja na wykonane roboty budowlane i wbudowane wyroby budowlane - min. 36 m-cy - maks. 120 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 1 400,00 zł, słownie: tysiąc czterysta złotych. 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN 18/16 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6) Termin wniesienia wadium. - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych. 7) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej darmowej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach