Przetargi.pl
Remont pomieszczeń higieniczno – sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń higieniczno – sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem łazienek i schodów zewnętrznych w ramach zadania pn. ,,Remont pomieszczeń higieniczno – sanitarnych po stronie damskiej i męskiej wraz z renowacją schodów zewnętrznych po stronie wschodniej budynku NCH SP ZOZ w Łukowie”. W ramach realizacji zamówienia planuje się w szczególności: - rozbiórkę istniejących posadzek; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - przekucia wraz z montażem nowych nadproży z belek sprężonych typu NST 072 dla projektowanych nowych powiększonych otworów drzwiowych; - zamurowania istniejących otworów drzwiowych; - wykonanie nowego podziału ściankami z bloczków gazobetonowych; - wykonanie nowych posadzek wraz z nowymi warstwami podposadzkowymi; - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wykonanie tynków cem.-wap. na nowych ściankach i przecierka istniejących tynków na ścianach i sufitach; - wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych; - nowe wymalowania z farb wysokogatunkowych odpornych na wilgoć i działanie środków dezynfekujących; - wykonanie nowych wymalowań i lamperii z farby olejnej z dwukrotnym poszpachlowaniem, na ścianie klatki schodowej sąsiadującej z łazienkami; - instalacje wewnętrzne elektryczne oświetlenia podstawowego i gniazd odbiorczych wg. nowego rozkładu pomieszczeń; - dostosowanie instalacji ppoż tj. lamp awaryjnych i czujek do nowego rozkładu pomieszczeń wraz z wykonaniem podtynkowego zasilania; - wykonanie nowych podtynkowych instalacji wewnętrznych zimnej i ciepłej wody użytkowej wg. nowego rozkładu pomieszczeń i armatury; - wykonanie nowych podejść instalacji centralnego ogrzewania z montażem nowych elementów grzejnych stalowych dwupłytowych typu CV22 i C22 z zaworami grzejnikowymi i głowicami termostatycznymi; - wykonanie nowej instalacji wewnętrznej kanalizacji PCV wg nowego rozkładu pomieszczeń. W ramach realizacji renowacji schodów zewnętrznych: - demontaż istniejącej terakoty; - skucie betonu; - gruntowanie 2 razy gruntem wysokogatunkowym; - wykonanie nowej warstwy betonowej i tynków mrozoodpornych i wodoszczelnych; - położenie nowej terakoty, klasy ścieralności 5 na zaprawie wodoszczelnej, elastycznej i fugi elastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Remontu, stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ (część męska i część żeńska). 2. Budynek położony jest w miejscowości Łuków bezpośrednio przy ulicy doktora Anrzeja Rogalińskiego oraz ulicy Janiny i Antoniego Tryboniów. Na działkach oprócz przedmiotowego budynku znajduje się także parterowy budynek byłej porierni NCH – Apteka oraz dwukondygnacyjny budynek pralni – archiwum. Dojazd na teren działki istniejącymi zjazdami z ul. Dr. Rogalińskiego oraz ul. Tryboniów. Bryłę główną budynku stanowi prostopadłościan. Budynek wykonany na planie prostokąta, nakryty stropodachem dwuspadowym. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem czterokondygnacyjnym niepodpiwniczonym, wykonany w konstrukcji uprzemysłowionej oraz tradycyjnej o ścianach zewnętrznych i wewnętrznych murowanych z cegły ceramicznej pełnej palonej oraz silikatowej. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego). 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są one wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą. 4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 5. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie w związku z czym Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania robót, żądania wykonywania poszczególnych prac w określonych godzinach i porach dnia oraz żądania zmian w poszczególnych etapach robót. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 8. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Termin wykonania zadania: 5 miesięcy od podpisania umowy. 10. Wykonawca przystępuje do remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych z jednej strony (męskiej albo damskiej, wybór dowolny). Termin wykonania robót dla jednej strony to 2,5 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Po tym jak za pomocą protokołu nastąpi odbiór pomieszczeń higieniczno – sanitarnych po jednej stronie budynku, Wykonawca przystąpi do wykonania remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych po drugiej stronie budynku. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 7 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla zamówienia wynosi: 5500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach