Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Biura Rady Miejskiej, tj. p. 303, 307, 308 A i 308 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Biura Rady Miejskiej, tj. p. 303, 307, 308 A i 308 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń Biura Rady Miejskiej, tj. p. 303, 307, 308 A i 308 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu CPV: 45.40.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Lokalizacja robót budowlanych: Budynek Gł. Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) wymianę wykładziny dywanowej na PCV wraz z usunięciem subitu i wykonaniem wylewki (wykładzina dostarczona zostanie przez Zamawiającego), b) demontaż sufitu podwieszonego w pokoju 308 A (pokój Przewodniczącego Rady Miejskiej), c) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, d) modernizację instalacji c.o. poprzez schowanie przewodów w ścianie, wymianę grzejników wraz z zamontowaniem głowic i zaworów zwrotnych, e) zaślepienie otworu drzwiowego pomiędzy pokojami 308 a pokojem Przewodniczącego Rady Miejskiej (308 A) oraz wybicie otworu drzwiowego pomiędzy pokojami 307 i 308 A, f) wstawienie drzwi wewnętrznych – drzwi zostaną dostarczone przez Zamawiającego, g) podział pokoju 307 z wydzieleniem pomieszczenia dla Dyrektora Biura Rady Miejskiej poprzez montaż ścianek działowych z konstrukcji alu-szkło o wys. ok. 300 cm wraz z zabudowaniem otworu nad konstrukcją, h) wymianę oświetlenia, i) wymianę instalacji elektrycznej oraz IT (przewody układane podtynkowo). Przedmiot oraz szczegółowy zakres zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: 1) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń biurowych 303, 307, 308 ADRES INWESTYCJI: ul. Łączności 1; 82-300 Elbląg INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1; 82-300 Elbląg BRANŻA: budowlana, sanitarna 2) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń - 303, 307, 3080 308Ai ADRES INWESTYCJI: Elbląg ul. Łączności 1 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG ADRES INWESTORA: Elbląg ul. Łączności 1 ELEKTRYCZNA Dokumentacja projektowa stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 5. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonanie prac licząc od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. 10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach