Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNYCH MZBM ROM NR IV

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Filaretów 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNYCH MZBM ROM NR IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowo- administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną zwaną ROM-em, a to: – ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. Roboty należy wykonywać: – poniedziałek od godz. 16:00 ÷ 20:00 – wtorek - czwartek: od godz. 14:00 ÷ 20:00 – piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 – sobota: od godz. 7:00 ÷ 20:00 Roboty wyburzeniowe: – piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 – sobota: od godz. 8:00 ÷ 16:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 8.2 Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). 8.3 Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.4.1 Pieniądzu, 8.4.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.4.3 Gwarancjach bankowych, 8.4.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.4.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019 poz. 310 j.t. ze zm.). 8.5 Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego sprawa nr DTE – 340/76/04/2019 Budowa parkingu, izolacja ścian fundamentowych oraz likwidacja zsypów - budynek przy ul. Budowlanych 67 8.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252 8.7 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu. 8.8 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 10.3.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10.3.2 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 10.3.3 Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 10.3.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 10.3.5 Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy); 10.3.6 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach