Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w piwnicy budynku głównego WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3655400, 3456781, 3660030 , fax. 413 451 873
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach
    ul. Jagiellońska 68
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3655400, 3456781, 3660030, fax. 413 451 873
    REGON: 29195400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsse-kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w piwnicy budynku głównego WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu pomieszczeń w piwnicy budynku głównego WSSE w Kielcach, zakres robót obejmuje: 1) roboty konstrukcyjno-remontowe, na które składa się: - wymiana posadzek, - naprawa tynków, i położenie gładzi gipsowej, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - wymiana posadzek z płytek terakotowych, - wykonanie posadzek z PCV Tarket, - wymiana stolarki drzwiowej, - malowanie pomieszczeń, 2) roboty demontażowe instalacji, na które składa się: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - demontaż istniejącej instalacji ciepłej i zimnej wody, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, 3) roboty montażowe instalacji, na które składa się: - montaż instalacji elektrycznej wraz z wyposażeniem wg. projektu, - montaż instalacji zimnej i ciepłej wody, wraz z armaturą, - montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz armatura, 4) roboty izolacyjne: - instalacji ciepłej i zimnej wody, - instalacji centralnego ogrzewania, 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: 1) w przedmiarze „Remont pomieszczeń w piwnicy budynku WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne”, zał. nr 4.1. do SIWZ; 2) w przedmiarze „Remont pomieszczeń w piwnicy budynku WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne” zał. nr 4.2. do SIWZ; 3) we wzorze umowy, zał. nr 5 do SIWZ; 4) udostępnienie, wyłącznie do wglądu, projektu instalacji elektrycznej: 5) uwagi i wnioski z udziału w wizji lokalne terenu robot; 3. Wymogi w zakresie użytych materiałów i zastosowanych rozwiązań: 1) wszystkie materiały i rozwiązania wymienione w dokumentacji i przedmiarach, określają parametry minimalne; 2)Zamawiający dopuszcza materiały i rozwiązania inne pod warunkiem, że spełniają powyższe wymogi; 4. Wymogi w zakresie rękojmi i gwarancji: 1) min. 5lat gwarancji jakości na zastosowane materiały; 2) min. 5 lat rękojmi za wady wykonanej roboty budowlanej; 5. Wymogi dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, co najmniej 10 pracowników posiadających potwierdzone kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmować ma cały okres wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przedstawi Zamawiającemu listę pracowników. Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zmawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) z załącznikami, a ponadto Zamawiający zapewnia zainteresowanym przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 31.000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych. 1. Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, w tym że zobowiązania kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 64 1010 1238 0840 8413 9120 0000 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 1 lit. (b-e) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii WSSE Kielce, ul. Jagiellońska 68, pokój nr 2. 4. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w przepisach ustawy, 5. Oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) lub wniesie wadium w złej formie lub wysokości. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty podpisanego Załącznika nr 3 do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach