Przetargi.pl
Remont okresowy w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8 oraz I/ZUS Żnin przy ul. 700-lecia 37.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 418 308
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
    ul. Świętej Trójcy 33
    85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 418 308
    REGON: 17756000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okresowy w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8 oraz I/ZUS Żnin przy ul. 700-lecia 37.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część I zamówienia Remont sanitariatów w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (budynek B) – piętro I i parter. Zakres robót: Branża budowlana: wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozbiórka ścianki z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, skucie okładziny ściennej z płytek oraz posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ¼ cegły lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej, uzupełnienie i wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, słupach i ościeżach, wykonanie sufitu podwieszonego jednowarstwowego na ruszcie metalowym, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek na zaprawie klejowej, montaż ścianek łazienkowych z laminatu HPL z drzwiami, montaż regulowanych ościeżnic drewnianych, montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych z samozamykaczem oraz skrzydeł drzwiowych do ścianek z HPL, montaż blatów mineralno-akrylowych na płycie OSB, montaż poręczy stałej łukowej dla osób niepełnosprawnych oraz lustra z fazą, montaż umywalki wpuszczanej oraz umywalki dla osób niepełnosprawnych, montaż wc kompaktu stojącego z deską antybakteryjną oraz wc dla osoby niepełnosprawnej, montaż pisuaru. Branża sanitarna: demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, rurociągu z PVC oraz rury wywiewnej blaszanej, wstawienie trójnika z tworzywa sztucznego, montaż rury wielowarstwowej, płukanie oraz próbę szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie jednowarstwowych izolacji rurociągów, montaż zaworów odcinających instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, montaż tulei ochronnych przy przejściu przez przegrody budowlane, montaż rurociągów kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych, montaż rur wywiewnych z PVC o połączeniu wciskowym, wykucie bruzd pionowych i poziomych, komplet badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody, demontaż baterii umywalkowej, pisuaru, umywalki oraz ustępu z miską fajansową, demontaż zaworu przelotowego, montaż zaworów czerpalnych ze złączką do węża, zwrotnych antyskażeniowych, odcinających do WC, odcinających z filtrem (przed bateriami), montaż baterii umywalkowych stojących, montaż czyszczaków z PVC kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych, montaż wpustów ściekowych z tworzywa sztucznego, montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, ocynkowanej oraz przewodów elastycznych izolowanych, montaż wentylatorów łazienkowych, montaż akcesoriów łazienkowych. Branża elektryczna: mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie oraz wykucie bruzd dla przewodów podtynkowych w betonie, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża do mocowania opraw, przykręcenie do gotowego podłoża aparatów, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych oraz puszek bakelitowych, podłączenie silników w obudowie normalnej kablami 2-żyłowymi aluminiowymi, montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z podłączeniem, wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych. Część II zamówienia Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8. Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych drewnianych i pcv, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej – warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeń silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) – po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych – sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian oraz ścian z okładziną z fizeliny (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), tapetowanie wraz z reperacją ścian, zabezpieczenie folią techniczną, dwukrotne malowanie farbą olejną z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych. Część III zamówienia Wymiana wykładziny pcv na płytki gresowe wraz z malowaniem w pomieszczeniach nr 02 i 04 w piwnicy budynku I/ZUS w Żninie przy ul. 700-lecia 37. Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej – warstwą szybkoschnącą, przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek, ułożenie posadzki z płytek gresowych o dużej wytrzymałości, wykonanie cokolików z płytek gresowych o dużej wytrzymałości, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki płytek gresowych (minimum 10 próbek kolorystycznych) – po wyborze Wykonawcy, montaż listew progowych mosiężnych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów, gruntowanie podłoży pionowych, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych – sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, demontaż i ponowny montaż regałów jezdnych i stacjonarnego, wymiana szyn jezdnych pod regały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące: a) nie podlegania wykluczeniu z postępowania - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2) Jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dowód, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowód musi precyzować w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3) pełnomocnictwo – należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy, 1.4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.5) formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 1.6) szczegółowy(e) kosztorys(y) ofertowy(e) opracowany(e) na podstawie załączonego(ych) do SIWZ przedmiaru(ów) robót - dotyczy odpowiednio cz. I, II i III zamówienia, 1.7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy odpowiednio cz. I, II i III zamówienia, 1.8) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg wzoru nr 6 do SIWZ). 2. Po otwarciu ofert 2.1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców Dokument powinien być złożony w oryginale, podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców). Przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę –art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2017r. 229 j.t).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach