Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont niecki basenowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku krytej pływalni MOSiR w dzielnicy Śródmieście przy ul. Powstańców Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont niecki basenu pływackiego obejmujący wymianę folii basenowej oraz wykonanie towarzyszących robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych. Zakres robót budowlanych: - demontaż drabinek i uchwytów lin torowych, - demontaż zużytej folii basenowej, - demontaż okładziny plaży z płytek ceramicznych (krawędź basenu do korytek odwadniających), - demontaż otwartych korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - przygotowanie nawierzchni niecki i plaży do wykonania izolacji (usunięcie resztek kleju i geowłókniny, szlifowanie, uzupełnienie ubytków, wypełnienie szczelin i pęknięć, zagruntowanie powierzchni), - wykonanie powłokowej, elastycznej izolacji przeciwwodnej, - dostawa i montaż nowych drabinek ze stali nierdzewnej (z mocowaniem jak dotychczas w nawierzchni plaży i do ścian basenu), - montaż nowych uchwytów lin torowych ze stali nierdzewnej, - założenie geowłókniny, - założenie folii basenowej, - uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi na masę uszczelniającą, - założenie nowych (otwartych) korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - odtworzenie okładziny krawędzi plaży z płytek ceramicznych, - wykonanie okładziny z płytek ceramicznych na ścianie wyjściowej na taras, - malowanie ścian hali basenu wraz z odnowieniem / malowaniem grafiki ściennej (sgraffito), - uszczelnienie przepustów, uzupełnienie ubytków, wypełnienie szczelin i pęknięć oraz zagruntowanie powierzchni niecki od strony podbasenia. Zakres robót instalacyjnych: - wymiana dysz napływowych i odpływowych, - wymiana przepustów nieckowych, - wymiana podwodnych opraw oświetleniowych wraz z niszami, - wymiana okablowania, - instalacja rozdzielnicy elektrycznej, - wykonanie pomiarów obwodów elektrycznych wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z ich przeprowadzenia. Zakres robót uzupełniających: - dostawa i montaż grzejników ocynkowanych Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały (z wyłączeniem folii basenowej). Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60-miesięcznej gwarancji na zastosowaną folię basenową i jej montaż wraz ze zgrzewaniem. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac izolacyjnych, - wykonanie instalacji sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie prac wykończeniowych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja niecki basenowej na terenie krytej pływalni w Czerwionce-Leszczynach
Dodano: 2023-03-22 - Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechanicznej
Dodano: 2019-03-05 - Modernizacja basenu w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej przy ul. Sterniczej 4 w Bielsku-Białej
Dodano: 2019-03-01 - Remont niecki basenowej w budynku krytej pływalni MOSiR w dzielnicy Śródmieście przy ul. Powstańców Śląskich
Dodano: 2018-07-03 - Dostosowanie instalacji filtracji wody basenu do aktualnych wymagań jakościowych w TZN
Dodano: 2018-04-27 - Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22
Dodano: 2018-03-27 - W systemie zaprojektuj i wybuduj - Inteligentne Baseny - rewitalizacja parku kąpielowego w Wiśle
Dodano: 2017-10-05 - Modernizacja obiektu przy Pl. Powstańców w Chorzowie – Wykonanie i montaż ruchomego dna w istniejącej niecce basenowej w systemie projektuj-buduj
Dodano: 2017-09-01 - „Modernizacja obiektu przy Pl. Powstańców w Chorzowie” Część I: Wymiana niecki basenowej wraz z plażą i jacuzzi oraz remontem sanitariatów basenowych Część II: Instalacja wentylacji mechanicznej
Dodano: 2017-03-16 - Kryta pływalnia MOSiR przy ul. Jastrzębskiej w dzielnicy Boguszowice Osiedle; wymiana folii basenowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi i instalacyjnymi.
Dodano: 2017-02-21