Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego w roku 2021.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 854 862 , fax. 322 854 862
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322 854 862, fax. 322 854 862
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.tgory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego w roku 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg Powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego w roku 2021. Zamawiający przewiduje wykonanie następujących robót: • rozbiórkę istniejących krawężników i nawierzchni chodników oraz wjazdów bez naruszania nawierzchni jezdni; • zabudowę nowych krawężników (wysokość odkrycia 12cm) /krawężników najazdowych (wysokość odkrycia 4 cm) na ławie betonowej z oporem; • zabudowę nowych oporników betonowych na ławie cementowo – piaskowej; • wykonanie nowej nawierzchni chodników i wjazdów na podsypce cementowo piaskowej z uprzednim uzupełnieniem, dogęszczeniem i profilowaniem istniejącej konstrukcji chodników kostką betonową (chodniki kostka gr. 8 cm koloru szarego, wjazdy kostka gr. 8 cm koloru czerwonego) oraz ewentualnym uzupełnieniem podbudowy; • regulację urządzeń obcych; • zalanie masą bitumiczną szczeliny pomiędzy nawierzchnią jezdni a krawężnikiem; • opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie, utrzymanie i demontaż tymczasowej organizacja ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy; • utylizacja materiałów z rozbiórki. • przestawienie istniejących krawężników z wykorzystaniem materiału z odzysku w co najmniej 90% • przestawienie istniejących obrzeży materiał z odzysku w co najmniej 90% • remont cząstkowy nawierzchni chodników z kostki betonowej prefabrykowanej oraz płyt drogowych z wykorzystaniem materiału z odzysku co najmniej w 90% Uwaga! Należy dokonać wyceny uśrednionej za remont 1 m2 nawierzchni chodnika z uwzględnieniem wszystkich powyższych prac. oddzielnie dla chodników z nowych materiałów i oddzielnie dla remontów z wykożystaniem materiałów z odzysku. Cena 1 m2 powinna zawierać wszestkie roboty wraz z rozbiórką, utylizacją, wywozem, regulacją urządzeń obcych, montażem nawierzchni, krawęznikówi,obrzeży oraz wypełnieniem spoiny w jezdni masą bitumiczna, oznakowaniem robót, uzupełnieniem podbudowy do 10 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty, 2) wraz z ofertą należy złożyć: - upoważnienie osób do podpisania oferty. Upoważnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, - oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1) - pisemne zobowiązanie podmiotu lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 12.4) tiret drugie, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, 4) oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski, 5) wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, 6) oświadczenia oraz pełnomocnictwa, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, 7) dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 7, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, 9) jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając określoną informację jako tajemnicę przedsiębiorstwa musi wykazać, że: • informacja ta ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, • nie została ujawniona do wiadomości publicznej, • podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności, 10) dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z oświadczeniem o tajemnicy przedsiębiorstwa o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ, należy umieścić w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczyć klauzulą „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 11) wykonawca przygotowuje ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami na swój koszt. Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, aż do podpisania umowy, ponosi wyłącznie wykonawca, 12) od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją, 13) oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach