Przetargi.pl
Remont kuchni – stołówki, budynku nr 24 w Bielkowie, 73-108 Kobylanka

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 15wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni – stołówki, budynku nr 24 w Bielkowie, 73-108 Kobylanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z remontem kuchni – stołówki, budynku nr 24, zlokalizowanego w Bielkowie, 73-108 Kobylanka, zostały określone w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych branży budowlanej (część zewnętrzna i wewnętrzna), sanitarnej i elektrycznej (instalacja wewnętrzna i odgromowa) stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączone specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót: branży budowlanej (część zewnętrzna i wewnętrzna), sanitarnej i elektrycznej (instalacja wewnętrzna i odgromowa). Poglądowo zostały załączone również rysunki. Zakres robót zewnętrznych w branży ogólnobudowlanej obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty izolacyjne 3. Roboty dekarskie 4. Roboty elewacyjne 5. Roboty betonowe 6. Roboty stolarskie i ślusarskie 7. Roboty drenarskie Zakres robót wewnętrznych w branży ogólnobudowlanej obejmuje: 1. Roboty tynkarskie i malarskie 2. Roboty betonowe 3. Roboty rozbiórkowe 4. Roboty wykładzinowe 5. Roboty murowe 6. Roboty regipsowe 7. Roboty posadzkowe 8. Roboty szpachlowe 9. Wymiana stolarki drzwiowej Zakres robót branży sanitarnej obejmuje: 1. Wymianie przyłącza wodociągowego 2. Instalacja kanalizacyjna - roboty zewnętrzne 3. Instalacja c.o. - demontaż 4. Instalacja c.o. – montaż 5. Roboty wod – kan - demontaż 6. Roboty wod-kan – montaż. 7. Remont wentylacji (łącznie ze szkoleniem użytkownika ) 8. Zabudowa rurociągów instalacji klimatyzacji w pom. stołówki 9. Sieć c.o. – kuchnia 10. Wywóz złomu Zakres robót instalacyjnych wewnętrznych branży elektrycznej obejmuje: 1. Demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem 2. Montaż nowej instalacji 3. Wymiana złącza ZK-3 metalowego na złącze ZK-3 w II klasie ochronności 4. Wymiana , rozbudowa i modernizacja istniejących rozdzielni 5. Montaż nowego osprzętu 6. Wykonanie schematu podłączenia wyłącznika p pożarowego wraz z zatwierdzeniem przez rzeczoznawcę z uprawnieniami p poz. 7. Wykonanie badań i prób udokumentowanych protokołami 8. Wykonanie bruzd pod przewody w cegłach i betonie Zakres robót branży elektrycznej związanej z instalacją odgromową obejmuje: 1. Demontaż istniejącej instalacji na dachu 2. Montaż nowej instalacji na dachu 3. Ułożenie nowego otoku 4. Wykonanie połączeń 5. Wykonanie badań i prób udokumentowanych protokołami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 10 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą: a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. b) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, c) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach