Przetargi.pl
Remont korytarzy i klatek schodowych oraz zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w korytarzach budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy i klatek schodowych oraz zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w korytarzach budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych oraz zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do korytarzy w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu. Ogólny zakres robót do wykonania: 1. Remont bocznej klatki schodowej. 2. Remont korytarzy na 1 i 3 piętrze skrzydła północno-wschodniego (piętro 3 - zakres 2. etapu robót). 3. Remont korytarzy na 1, 2 i 3 piętrze skrzydła zachodniego budynku. 4. Remont głównej klatki schodowej. Zamówienie obejmuje w szczególności:  wykonanie robót remontowych ścian w tym: uzupełnienie i reperacja tynków, uzupełnienie ubytków w cokolikach przypodłogowych, wykonanie gładzi ścian, malowanie ścian i cokolików, wykonanie zabudowy z płyt G-K, montaże odbojnic z żywicy winylowo - akrylowej,  wykonanie remontu podłóg, w tym: zerwanie warstwy podłogowej z płytek pcv, uzupełnienia ubytków w podłodze z lastryka, skucie wylewki betonowej i wykonanie uzupełnień z lastryka, czyszczenie i szlifowanie podłogi lastrykowej, impregnacja lastryka, malowanie schodów, konserwacja i regulacja okien.  wykonanie sufitu podwieszanego modułowego, systemowego z płyt z wełny mineralnej w systemie M, z ukrytym stelażem, podwieszonym do stropu, malowanie sufitów,  wykonanie robót instalacyjnych, elektrycznych i teleinformatycznych, w tym: przeniesienie istniejących kabli i przewodów ułożonych natynkowo na ścianach korytarzy do przestrzeni nad sufitem podwieszonym oraz pod tynkiem, demontaże korytek kablowych znajdujących się poniżej sufitu podwieszanego, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego w korytarzach, wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie instalacji administracyjnych gniazd wtykowych na korytarzach, wymiana opraw, włączników oraz gniazd elektrycznych na klatkach schodowych, wykonanie zasilania dla instalacji klimatyzacyjnej, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.  wymianę stolarki drzwiowej - wymiana drzwi drewnianych płycinowych,  wykonanie robót wykończeniowych w tym: prace naprawcze i malowanie ścian i sufitów biur,  zakup urządzeń freonowych typu Multi SPLIT i ich montaż, wykonanie prób ciśnieniowych, uruchomienie instalacji i sprawdzenie poprawności działania,  przeniesienie instalacji okablowania strukturalnego, ochrona przeciwprzepięciowa, demontaż na czas robót i ponowny montaż osprzętu instalacji sygnalizacji pożarowej. Wykonanie pomiarów.  uporządkowanie terenu robót, wywóz i utylizacja gruzu, odpadów opakowań itp. Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, którą wraz ze wzorem umowy Zamawiający zamieścił na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3 500 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach ma być wniesione w postaci elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. Format przekazywanego dokumentu np. PDF. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 25 a ust. 1 Prawa). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej, zobowiązany jest złożyć w postaci elektronicznej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej, Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby reprezentujące podmiot udostępniający. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach