Przetargi.pl
Remont kominów w części ponad dachem na budynku świetlicy – Gminnego Domu Kultury w Suchaniu

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 624 015, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 624 015, , fax. -
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kominów w części ponad dachem na budynku świetlicy – Gminnego Domu Kultury w Suchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu kominów w części ponad dachem na budynku świetlicy Gminnego Domu Kultury w Suchaniu ul. Kardynała Augusta Hlonda 1 na działce geodezyjnej nr 24/4, obręb II Suchań. Zakres prac obejmuje: rozebranie ścian istniejących kominów (do linii płaszczyzny dachu), wymurowanie nowych kominów przy pomocy kanałów ceramicznych, obmurowanie kominów z cegły ceramicznej klasy 150, otynkowanie wymurowanych kominów tynkiem cementowo-wapiennym, wykonanie izolacji kominów z papy zgrzewalnej, położenie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, położenie daszków kominowych żelbetowych. Obmiary podane zostały w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SIWZ: 1) opis techniczny – załącznik nr 5, 2) przedmiar robót – załącznik nr 6, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ ust. 2 (jeżeli dotyczy), 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach