Gmina Suchań ogłasza przetarg
- Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 624 015, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
ul. Pomorska 72
73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 624 015, , fax. -
REGON: 81168597000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kominów w części ponad dachem na budynku świetlicy – Gminnego Domu Kultury w Suchaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu kominów w części ponad dachem na budynku świetlicy Gminnego Domu Kultury w Suchaniu ul. Kardynała Augusta Hlonda 1 na działce geodezyjnej nr 24/4, obręb II Suchań. Zakres prac obejmuje: rozebranie ścian istniejących kominów (do linii płaszczyzny dachu), wymurowanie nowych kominów przy pomocy kanałów ceramicznych, obmurowanie kominów z cegły ceramicznej klasy 150, otynkowanie wymurowanych kominów tynkiem cementowo-wapiennym, wykonanie izolacji kominów z papy zgrzewalnej, położenie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, położenie daszków kominowych żelbetowych. Obmiary podane zostały w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SIWZ: 1) opis techniczny – załącznik nr 5, 2) przedmiar robót – załącznik nr 6, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ ust. 2 (jeżeli dotyczy), 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie – etap II
Dodano: 2023-06-23 - Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2019
Dodano: 2019-03-01 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej jako zaplecza socjalnego, miejsca spotkań mieszkańców miejscowości Łąka
Dodano: 2018-03-26 - Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2018
Dodano: 2018-01-16 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku przy ul. Jagiellońskiej 81 oficyny w Szczecinie
Dodano: 2017-07-20 - Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2017
Dodano: 2016-12-30