Przetargi.pl
Remont jednostek pływających – Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64

Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 43 40 279, 44 03 354 , fax. 91 43 40 129
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
    pl. Batorego 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 43 40 279, 44 03 354, fax. 91 43 40 129
    REGON: 70170210000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.uzs.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jednostek pływających – Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont jednostek pływających należących do Zamawiającego – Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241100-7 – Usługi w zakresie napraw statków 50241000-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 3. Harmonogram realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostało podzielone na dwa zasadnicze etapy: a) Etap I – Remont jednostki pływającej Inspektor 63 – na którego wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia protokolarnego przekazania ww. jednostki do remontu. b) Etap II - Remonty jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 – na których wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia przekazania ww. jednostek do remontu (Przekazanie jednostek i bieg terminu na wykonanie rozpocznie się jednocześnie dla dwóch jednostek). 2) Przekazanie do remontu jednostki pływającej Inspektor 63 nastąpi w terminie do 10 dni od dnia zawarcia Umowy. 3) Przekazanie do remontu jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 nastąpi w terminie do 5 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznego odbioru po remoncie jednostki pływającej Inspektor 63. 4) Zgodnie z terminami przewidzianymi w pkt 1-3 niniejszego ustępu łączny zakładany maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 75 dni od dnia zawarcia Umowy. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace malarskie; 2) prace montażowe; 3) prace demontażowe; 4) prace instalacyjne. 5. Prawo Opcji. 1) Zamawiający przewiduje Prawo Opcji, tzn. zlecenie wykonania niektórych prac jest uwarunkowane uprzednią decyzją Zamawiającego w tym zakresie, przy czym ich zlecenie Wykonawcy w terminie o którym mowa w pkt 3, jest wiążące dla Wykonawcy. 2) Prawem Opcji (opcjonalny przedmiot zamówienia) objęte są pozycje Specyfikacji remontowych jednostek pływających/Szczegółowych Formularzy Cenowych oznaczone gwiazdką i kursywą. Pozostałe pozycje określają podstawowy przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji w terminie do 20 dnia od dnia protokolarnego przekazania danej jednostki do remontu. 4) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji poprzez pisemne wskazanie, iż żąda wykonania pozycji nim objętych (niektórych lub wszystkich). 5) Zamawiający informuje, że może wcale nie skorzystać z Prawa Opcji, w szczególności w przypadku braku środków finansowych na ten cel. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu Prawa Opcji. 6) Termin wykonania opcjonalnego Przedmiotu zamówienia jest tożsamy z terminem wykonania podstawowego Przedmiotu zamówienia. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji nie stanowi samodzielnej podstawy do zmiany końcowego terminu wykonania remontu danej jednostki. 7) Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu jest zobowiązany wycenić zarówno podstawowy jak i opcjonalny przedmiot zamówienia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Specyfikacje remontowe jednostek pływających/Szczegółowe Formularze Cenowe – stanowią odpowiednio Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdziale XII pkt 5 SIWZ, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wykonawca,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu oceny czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składa: -zobowiązanie Innego Podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach