Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznych w budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Warmińskiej 11 w Ornecie

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
    REGON: 52649800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznych w budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Warmińskiej 11 w Ornecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji elektrycznych w budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Warmińskiej 11 w Ornecie 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie : 1) demontażu m.in. elementów instalacji, opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych 2) instalacji obwodów rozdzielczych, połączeń wyrównawczych i obwodów zasilających 3) instalacji obwodów gniazd wtyczkowych 4) instalacji oświetlenia ogólnego i stanowiskowego 5) instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego 6) instalacji okablowania strukturalnego i multimedialnego 7) instalacji dzwonkowej, zegarowej i radiowęzłowej 8) instalacji kontroli dostępu 9) instalacji odgromowej 10) instalacji przyłączy elektroenergetycznych 11) wyposażenia uzupełniającego wymienionego w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 12) robót budowlanych towarzyszących, tj. prac naprawczych po wykonywaniu instalacji podtynkowych – zaprawianie bruzd, szpachlowanie i malowanie ścian w miejscach wykonywania instalacji elektrycznych itp 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” Rozdziału III niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 6)Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy) 7)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach