Przetargi.pl
REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ – Dwa Zadania Gmina Mszana Dolna

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl/bip/ zakładka zamówienia publiczne 2019

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ – Dwa Zadania Gmina Mszana Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury drogowej w ramach dwóch oddzielnych zadań stanowiących odrębne dwie (2) „Części” zamówienia publicznego: a) Część Nr 1- zadanie pn: „Remont przepustu w ciągu drogi gminnej Raba Niżna – Budzyń – Glisne 2509006 dz.ew. nr 1578 w miejscowości Glisne w km 1+840” b) Część nr 2 – zadanie pn: „Remont drogi gminnej Kasina Wielka – Pańskie nr 2509003 w miejscowości Kasina Wielka w km 0+765 – 2+145” Planowane przedsięwzięcia administracyjnie znajdują się na terenie gminy Mszana Dolna, powiat limanowski, województwo małopolskie. Dla Części Nr 1- zadanie pn: „Remont przepustu w ciągu drogi gminnej Raba Niżna – Budzyń – Glisne 2509006 dz.ew. nr 1578 w miejscowości Glisne w km 1+840”: przedsięwzięcie obejmuje w szczególności roboty związane z wykonaniem remontu przepustu pod drogą gminną stanowiącą komunikację w kierunku Glisnego od strony Raby Niżnej w zakresie; ■ roboty rozbiórkowe przepustu rurowego, ■ roboty ziemne przepustu, ■ montaż elementów skrzynkowych z obudową wlotów i wylotów, ■ umocnienie przepustu wykładziną kamienną na wlocie i wylocie, ■ bariery ochronne, ■ odtworzenie nawierzchni drogowej. Dla Części Nr 2- zadanie pn: „Remont drogi gminnej Kasina Wielka – Pańskie nr 2509003 w miejscowości Kasina Wielka w km 0+765 – 2+145” : przedsięwzięcie obejmuje w szczególności remont nawierzchni drogi gminnej dojazdowej do osiedla na odcinku długości 1380 m w celu przywrócenia prawidłowego stanu jezdni po szkodach powodziowych w zakresie; ■ rozbiórka nawierzchni i istniejącej podbudowy z odzyskaniem materiału z frezowania nawierzchni bitumicznej do utwardzenia poboczy, ■ podbudowa tłuczniowa dwuwarstwowa , ■ nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa, ■ remont odwodnienia drogi na całym odcinku wraz z przebudową przepustów pod zjazdami i drogą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 Zadanie pn: „Remont przepustu w ciągu drogi gminnej Raba Niżna – Budzyń – Glisne 2509006 dz.ew. nr 1578 w miejscowości Glisne w km 1+840” w wysokości 2.700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) Dla części nr 2 Zadanie pn: „Remont drogi gminnej Kasina Wielka – Pańskie nr 2509003 w miejscowości Kasina Wielka w km 0+765 – 2+145” w wysokości 20.000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2019, poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP), 4) Zobowiązanie (jeśli dotyczy) innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w postępowaniu ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach