Przetargi.pl
Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików – Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików – Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację obiektu stadionu sportowego klubu sportowego Czarni Lipa, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 1491/1 i 1432/6 obręb ewidencyjny Lipa, gmina Zaklików. W ramach zamówienia planuje się budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Na program użytkowy zaplecza składają się szatnie dla zawodników, pomieszczenia klubowe, toalety. Opracowywany obiekt posadowiony zostanie na granicy działek nr 1491/1 oraz 1432/6. W pobliżu miejsca posadowienia obiektu, przebiega istniejąca droga wewnętrzna - ma ona swój początek przy wjeździe. Działka jest ogrodzona. Bezpośrednie dojście do budynku, zapewni połączenie istniejących i nowo projektowanych ciągów pieszych, o minimalnej szerokości 150 cm. Nowo projektowane ciągi piesze, wykonane będą identycznie jak istniejące, z kostki betonowej. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się: 1.1 Demontaż betonowego ogrodzenia terenu zlokalizowanego na granicy działek nr 1419/1 oraz 1432/6. 1.2 Rozbiórkę istniejących słupów oświetleniowych. 1.3 Budowę chodników, ciągów komunikacji pieszo – jezdnej i placów utwardzonych z kostki betonowej. 1.4 Niwelację terenu. 1.5 Wykonanie trawników z trawy naturalnej. 1.6 Montaż elementów małej architektury: kosze na śmieci. 1.7 Budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, gazową, centralnego ogrzewania i teletechniczną oraz wyposażeniem meblowym wyszczególnionym w załączniku nr 4b do SIWZ. 1.8 Budowę infrastruktury technicznej: a) Wykonanie przyłącza sanitarnego odprowadzającego ścieki z budynku zaplecza dla sportowców. b) Wykonanie przyłącza wodociągowego zasilającego budynek zaplecza dla sportowców. c) Wykonanie przebudowy kolidującej z projektowanym zapleczem instalacji wodociągowej. d) Wykonanie instalacji elektrycznych: wewnętrzna linia zasilająca projektowany budynek zaplecza. e) Planuje się przyłączenie budynku zaplecza dla sportowców do sieci gazowej oraz sieci elektroenergetycznej. Budowa przyłączy zrealizowana zostanie przez dysponentów sieci na podstawie warunków technicznych przyłączenia, stanowiących element załącznika nr 4 do SIWZ dokumentacja. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania instalacji do przyłączenia sieci gazowej i elektroenergetycznej oraz poniesienia kosztów związanych z wykonaniem przyłączy – koszty przyłączenia budynku do sieci należy uwzględnić w składanej ofercie. Budynek zaprojektowano w ten sposób, aby w większości był przyjazny osobom niepełnosprawnych. Dostęp do budynku zapewni odpowiedni układ nawierzchni przed obiektem oraz bez progowy system montażu drzwi wejściowych, umożliwiający wygodne przedostanie się na poziom parteru, którego płaszczyzna posadzki zaplanowana została 3 cm powyżej okalającego budynek terenu. W budynku zaplanowano toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, dostępną bezpośrednio z pomieszczenia komunikacji ogólnej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: wybudowanie obiektu zgodnie z dokumentacją, zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja), zapewnienie obsługi realizacji inwestycji przez kierownika budowy i kierowników robót posiadających wymagane uprawnienia, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej Zamawiającemu oddanie obiektu do użytkowania, zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane, w tym instrukcji eksploatacji i konserwacji, pomiarów instalacji elektrycznej i gazowej, sprawności przewodów wentylacyjnych, spalinowych, protokołów z odbioru przyłączy, prób szczelności instalacji i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji obiektu. 1.9 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany i rozliczony w dwóch etapach: a) Pierwszy etap obejmujący wykonanie robót rozbiórkowych, budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z instalacjami wewnętrznymi (z wyłączeniem robót wykończeniowych, tj. stolarki wewnętrznej, tynków, okładzin ścian i sufitów, malowania, elementów wyposażenia instalacyjnego i meblowego), oraz budowę infrastruktury technicznej (przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej wraz z przebudową kolizji) w szczególności wskazanych w pozycjach 1.1, 1.5.1, 1.5.2, 1.5.3, 1.5.5, 1.5.6 (stolarka zewnętrzna), 2.1, 2.2, 2.3.1,2.3.2, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6, 2.3.7, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4.1, 3.4.2, 3.7, 3.13 załącznika nr 4a do SIWZ przedmiar robót, b) Drugi etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa, załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót i załączniku nr 4b wykaz wyposażenia meblowego. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowejZamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików – Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności). 1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach